kiva kun kaupasta ei ole varaa ostaa Bamse-vaatteita ja sitten yrittää huutaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kivoja olisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kivoja olisi

Vieras
niitä Huutiksesta.. lähes AINA käy niin että hinnat kipuaa niin koviksi että luovutan! :( jotkut maksaa lähes uuden hinnan tai ylikin jostakin bamse-vaatteesta.
jos on kerran varaa niin paljon maksaa, miksi ihmeessä ei osta kaupasta??
ei meillä köyhillä ole mitään mahkuja ostaa edes käytettynä edes :/
*en mä katkera oo mut....* ;)

No, huutokaupassa on kysynnän ja tarjonnan laki. Eniten maksava saa tuotteen. Kirpputoreilla Bamsea saa halvalla =)
Moni Huutiksessa suuria summia maksava asuu paikkakunnalla, jossa ei ole Lindexiä, eli ei voi ostaa Bamsea uutena. Tai ehkä haluaa juuri sen tietyn Bamsen jota ei enää kaupasta saa, ja siksi maksaa siitä suht paljon.
Eihän nuo Bamset ole kalliita uutenakaan....usein saa puoleen hintaan tai jopa -70% :)

:D Mä myin kerran bamse-juttuja huutiksessa ja ne hinnat nousi niin että kauhistuin itsekin. Mietin jo että onko hupihuutajia, mut ei..

Kaiken huippu oli, kun yhden kohteen sulkeuduttua sain joltain huutajalta mailin, missä hän ihmetteli kuinka voin antaa hinnan nousta niin korkeaksi, kun HÄN olisi tahtonut kyseisen tuotteen, ja oli huutanut pari euroa vähemmän kuin lopullinen hinta :laugh: Siis ei myyjän tartte kohteitaan aiemmin sulkea siksi että joku tuntematon saisi edullisemmin bamsensa :p

Mä sain kerran jonku aluspaidan, jossa oli nallen kuva. Yritin myydä sitä huutiksessa, ku meillä sillä ei ollu käyttöä. Ei tullu huutoja. Mä ku myin vain nalle-aluspaitaa...

Mut sit enemmän huutista seurattuani tajusin, että se onki Bamse-paita ja laitoin sillä nimellä myyntiin. Eka huuto tuli hetkessä :o :D

Eihän tämä ny ihan ap:n juttuun liittyny, tuli vaan mieleen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
No, huutokaupassa on kysynnän ja tarjonnan laki. Eniten maksava saa tuotteen. Kirpputoreilla Bamsea saa halvalla =)
Moni Huutiksessa suuria summia maksava asuu paikkakunnalla, jossa ei ole Lindexiä, eli ei voi ostaa Bamsea uutena. Tai ehkä haluaa juuri sen tietyn Bamsen jota ei enää kaupasta saa, ja siksi maksaa siitä suht paljon.
Eihän nuo Bamset ole kalliita uutenakaan....usein saa puoleen hintaan tai jopa -70% :)

juu mut aina kun mä menen lindexiin, on lähestulkoon kaikki alennetut Bamset loppunut jo..:(

huutiksessa maksetaan ihan sairaita hintoja käytetyistä vaatteista muutenkin,esim.hello kitty h&m ei ne oikeesti oo ees kalliita.just typylle bodyn ostin uutena 7.90e ja varmaan kun pieneksi meille jää niin huutiksessa saa saman takaisin.

Mä meinasin ostaa reissussa uuden matkalaukun ja sen täyteen lastenvaatteita. Ja olisin sitten pistänyt täällä myyntiin. Mutta en mä olisi jaksanut raahata viel' yhtä laukkua :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä meinasin ostaa reissussa uuden matkalaukun ja sen täyteen lastenvaatteita. Ja olisin sitten pistänyt täällä myyntiin. Mutta en mä olisi jaksanut raahata viel' yhtä laukkua :/

Oisit voinut saada hyvät rahat jos olisit laittanut huutikseen ja mainostanut vielä, että tuotu ulkomailta

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Oisit voinut saada hyvät rahat jos olisit laittanut huutikseen ja mainostanut vielä, että tuotu ulkomailta

Tai sitten ei... Meidän jenkesitä tuodut vaatteet eivät menneet huutiksessa ollenkaan, myin sitten muualla ne hyvään hintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Samaa ajattelin. Esim tämän normaalihinta oli 19,99 USD. Setissä ruokalappu, pipo, body ja potkupuku. Alennusmyynti oli -40% eli maksoin tuosta alle 15 dollaria. Ja koska 1 euro on 1,5 dollaria, käytännössä tuo setti lähti alle 10:llä eurolla. Ja uutena siis.
puku.JPG

Minä taas yritin myydä Bamse collegepukua ja yöhaalaria, kokoa 62 ja 68. Eipä kukaan huutanut. Vein sit haalarin kirpparille ja myin puvun kaverille parilla eurolla.

Yhteistyössä