kiva ilta tiedossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies tulee kohta kotiin ja mun pitäis saada sanottua että oon pettänyt häntä enkä kykene enää jatkaa.
siitähän varmasti syntyy kamala sota,tavarat menee jakoon ja kiista mikä on kenenkin,kyttääminen ennen ku hän saa uuden asunnon.
lapsikin jo sen ikänen et tajuaa asioita. voi hemmetti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Pitäiskö ainakin lapsi viedä hoitoon ennenkuin alatte selvittää vyyhtiä?

ei oo minne viedä.

No sitten jätät elvittämisen sellaiseen kertaan kun lapselle on hoitopaikka minne viedä. Ei lasten edessä selvitellä aikuisten välejä, varsinkaan jos tilanne on tuollainen. Lapselle jää liikaa mietittävää ja traumaa.

Pitäiskö ainakin lapsi viedä hoitoon ennenkuin alatte selvittää vyyhtiä?

ei oo minne viedä.

No sitten jätät elvittämisen sellaiseen kertaan kun lapselle on hoitopaikka minne viedä. Ei lasten edessä selvitellä aikuisten välejä, varsinkaan jos tilanne on tuollainen. Lapselle jää liikaa mietittävää ja traumaa.

ei tätä voi pitkittää.näkeehän se et oon pettäny!tuskinpa pystyy olee puhumatta asiasta humiseen asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
älä helvatassa lapsen aikana tee eroa... tuntuu kamalalle lapsesta.

Mä luulen, että kamalammalta lapsesta tuntuu, jos vanhemmat ovat pakon sanelemana yhdessä!

Eihän yhteen tarvitse jäädäkkään mutta ei tilannetta lapsen läsnäollessakaan voi alkaa selvittämään. Ei lapsen tarvitse katsella ja kuunnella vanhempiensa välien selvittämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
älä helvatassa lapsen aikana tee eroa... tuntuu kamalalle lapsesta.

Mä luulen, että kamalammalta lapsesta tuntuu, jos vanhemmat ovat pakon sanelemana yhdessä!

Eihän yhteen tarvitse jäädäkkään mutta ei tilannetta lapsen läsnäollessakaan voi alkaa selvittämään. Ei lapsen tarvitse katsella ja kuunnella vanhempiensa välien selvittämistä.

Taisin käsittää väärin. Ymmärsin siis niin, ettei saisi erota, kun on lapsi jo olemassa, mutta taidettiinkin tarkoittaa sitä, ettei ala riidellä lapsen kuullen.

Juu, ei :/ Hommaa lapselle pariksi tunniksi hoitaja, kunnes saatte pahimmat asiat selvitettyä. Soita vaikka oman kuntasi kotipalveluun tai MLL:n hoitaja. Ei ole lapsen korville nuos asiat.

Minkäikäisestä lapsesta on kyse?

reilu 4

Yritä saada jonnekkin hoitoon selvittelyn ajaksi. Älä ala noin pienen kuullen selvittämään noin vaikeita asioita. Lapsi ei ymmärrä tarpeeksi, mutta kuitenkin jotain. Eikö ole mitään paikkaa minne saisi siksi aikaa? isovanhemmat? Tädit, sedät, serkut, ystävänne?

Huh huh, kyllä on taas sekaisin ihmisten elämät. Lapsetkin altistetaan kuulemaan pettämisjuttuja ja eroriitoja. Itsekkäitä paskoja enemmistö näistä eroajista. Kun ei jakseta ihan tavallista perhe-elämää, aina pitäs olla jotain suurempaa.

Yhteistyössä