A
Annina22
Vieras
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt reilun vuoden ja minusta on tullut täysin kammottava itkupillisuutahtajamököttäjä! Suutun nykyään huomattavasti helpommin kuin aiemmin ja usein asiat ovat myöhemmin ajateltuna todella naurettavia ja lapsellisia. Suuttuessani ensireaktio on yleensä mökötys ja/tai tiuskiminen ja kiukuttelu. Vaikka poikaystäväni pyytäisi samalla sekunnilla anteeksi niin se ei muuta mitään. Olen kuin jäätä ja ikäänkuin "päättänyt" olla vihainen. Anteeksipyyntö ei jotenkin vain "riitä". Minusta tuntuu ehkä, ettei hän ole oikeasti pahoillaan tai että anteeksipyytääkseen pitäisi kokea jotain todella syvää katumusta tms. Olen nykyään myös todella paljon herkempi kuin aiemmin. Nykyään saatan alkaa itkeä todella laimeistakin asioista.
Tilanne on mennyt nyt siihen, että melkein joka viikonloppu kun näemme, riitelemme. Tilanne on alkanut vaivata todella paljon minua ja melkein aina vaivun epätoivoon ja ehdotan/pelottelen erolla. Oman anteeksiantamattomuuteeni ja jääräpäisyyteni takia riidan takia yleensä koko päivä menee pilalle.
Mistä tällainen jatkuva riitely ja oma tyhmä käytökseni voisi johtua? Onko riitely ja oma käytökseni oire jostain?
Olen miettinyt, että osasyy voisi olla oma stressini. Stressaan asioista myös nykyään huomattavasti enemmän kuin aiemmin. Myös hieman alhainen itsetunto vaikuttanee asiaan. Mutta voivatko ne vaikuttaa niin paljon, että nykyään melkein jokaisella tapaamiskerralla riidellään? Pelkään, että suhteemme päättyy ainaisten riitojen takia.
Voiko oikeasti rakastaa, jos riitelee ja kiukuttelee aina?
Miten pystyisin muuttumaan takaisin omaksi ihanaksi itsekseni? Miten oppisin antamaan anteeksi ja unohtamaan?
Myös stressinhallintaneuvoja saa antaa
Olen todella kiitollinen, jos jollakin viisaammalla ja vanhemmalla olisi antaa neuvoja tähän tilanteeseen.
Tilanne on mennyt nyt siihen, että melkein joka viikonloppu kun näemme, riitelemme. Tilanne on alkanut vaivata todella paljon minua ja melkein aina vaivun epätoivoon ja ehdotan/pelottelen erolla. Oman anteeksiantamattomuuteeni ja jääräpäisyyteni takia riidan takia yleensä koko päivä menee pilalle.
Mistä tällainen jatkuva riitely ja oma tyhmä käytökseni voisi johtua? Onko riitely ja oma käytökseni oire jostain?
Olen miettinyt, että osasyy voisi olla oma stressini. Stressaan asioista myös nykyään huomattavasti enemmän kuin aiemmin. Myös hieman alhainen itsetunto vaikuttanee asiaan. Mutta voivatko ne vaikuttaa niin paljon, että nykyään melkein jokaisella tapaamiskerralla riidellään? Pelkään, että suhteemme päättyy ainaisten riitojen takia.
Voiko oikeasti rakastaa, jos riitelee ja kiukuttelee aina?
Miten pystyisin muuttumaan takaisin omaksi ihanaksi itsekseni? Miten oppisin antamaan anteeksi ja unohtamaan?
Myös stressinhallintaneuvoja saa antaa
Olen todella kiitollinen, jos jollakin viisaammalla ja vanhemmalla olisi antaa neuvoja tähän tilanteeseen.