V
Vaimokulta
Vieras
piiitkästä aikaa ilmaisin tänään oman väsymykseni miehelle, lähtee hän kuitenkin mieluummin ite saunamaan ja rentoutumaan kaveron luo kuin olisi apuna :, ( tuntuu niiiiiiin paskalta. Mies nukkui päiväumetkin ja kun mainitsin myöhemmin (hänen noustua), että hsluisin iteki mennä vähä lepäämään ei sanonut mitään. Eli en mennyt.
Ja vähän ajan päästä hän ilmoitti lähtevänsä kaverin luo saunaan "Anteeksi mutta mulla on olo et tarvii vähän päästä rentoutumaa" johon vastasin että sama olo mullakin on!
Mä olen tänään loppu. Yleensä en, mutta nyt kaikki miljoona arjen pyöritykseen vaadittavsa asiaa tuntuu raskaalta. Ja mies ei ole ainakaam vielä tullut kotiin, vaikka todella jäin käsitykseen että menee vain saunomaam, ei yöksi/juomaan.
Olen siis hoitovapaalla, mies pääosin viikot reissuhommissa. Mä hoidan kaiken kotona, aina
Ja mielellään niin teenkin. Mutts nyt kun apua olisi ksivamnut on ihan 'matto jalkojen alta' olo kun en sitä todella kaivattua levähdystaukoa saanut
ja tuollaista en ole monesti pyytänyt
on ihan kusetettu olo
Ja joo en anna lapikasta, tässä on kuitenkin koko elämä eletty yhdessä
Mutta hemmetti että on nyt tänään yksinäinen olo
kiitos että sain jakaa tämänki paskan!
Ja vähän ajan päästä hän ilmoitti lähtevänsä kaverin luo saunaan "Anteeksi mutta mulla on olo et tarvii vähän päästä rentoutumaa" johon vastasin että sama olo mullakin on!
Mä olen tänään loppu. Yleensä en, mutta nyt kaikki miljoona arjen pyöritykseen vaadittavsa asiaa tuntuu raskaalta. Ja mies ei ole ainakaam vielä tullut kotiin, vaikka todella jäin käsitykseen että menee vain saunomaam, ei yöksi/juomaan.
Olen siis hoitovapaalla, mies pääosin viikot reissuhommissa. Mä hoidan kaiken kotona, aina
Ja mielellään niin teenkin. Mutts nyt kun apua olisi ksivamnut on ihan 'matto jalkojen alta' olo kun en sitä todella kaivattua levähdystaukoa saanut
Ja joo en anna lapikasta, tässä on kuitenkin koko elämä eletty yhdessä
Mutta hemmetti että on nyt tänään yksinäinen olo