V
"Vieras"
Vieras
Jos naisella on viikot aikaa viettää omaa aikaa silloinhan mieskin voi töitten jälkeen viettää sitä omaa aikaa lasten kans kotona. Sehän on tasa-arvoa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28988715:Missä helvetin maailmassa sinä elät? Todellisuudesta ei tunnu olevan yhtään mitään käsitystä.
Jos se lapsen ja kodin hoitaminen on pelkkää loikoilua, niin sittenhän se mieskin sen voi tehdä töiden jälkeen, eikö? Onneksi minulla on mies joka HALUAA olla sen lapsen kanssa, ei kait se olisi muuten lasta halunnutkaan. Miehelle se lapsen kanssa leikkiminen on vapaa-aikaa, minulle taas osaltaan työtä. Miksi tuollaiset miehet ylipäätään niitä lapsia tekee, jos niiden kanssa ei haluta aikaansa viettää vaan mieluummin ryypätään viikonloput ja arki-illatkin tehdään jotain muuta yksin. Koetaan jotenkin velvollisuutena se lasten kanssa olo. En tosiaankaan olisi tuollaisen miehen kanssa, saati lapsia tekisi. Lapsellakin kun on oikeus olla isän kanssa pienestä asti. Ja sillä aikaa kun mies on lapsen kanssa, voin itse tehdä rauhassa sitten vaikka niitä kotitöitä tai ihan vaan olla hetken kaikessa rauhassa.
Ja en tosiaankaan elä miehen rahoilla, vanhempainvapaalla maksan tasan puolet menoista ja lainasta. Ja nyt tässä kotihoidontuella ollessakin, kun on niin lyhyt jakso tässä välissä sitä ennen uutta äitiyslomaa, kun on toinen lapsi lyhyellä välillä tulossa. Toisen lapsen kohdalla sitten kun jään kotihoidontuelle niin pienennetään molemmilta vaan lainaerää ja edelleen maksetaan samanverran kuluja. Miehelle vaan jää enemmän rahaa kuussa sitten käteen ja veikkaan että ihan vapaaehtoisesti maksaa sitten enemmän ruokakuluja kun onhan se hänen muutenkin helpompaa kaupassa käydä yksin, kuin minun kahden pienen kanssa. Ja varmaan osittain jaetaan tätä kotona oloakin ja minä siis menen töihin ja mies jää kotiin. Saman verran kun tienataan töissä ollessa. Ja kun on fiksu ja kunnollinen mies niin tykkää olla lastensa kanssa. Ja ihan rehellisesti voin sanoa ettei tää kotona olo mitään lomailua kyllä ole. Ja tiedän sentään mitä on tehdä raskasta työtä ja pitkää päivää, mitä tuskin tuo yksi valitaja on koskaan tehnyt. Meillä ei töissä pysty millään tavalla lusmuilemaan, koko ajan on töitä tehtävä ja ei mitään kahvitaukoja ja kusellakaan et pääse käymään kuin silloin ruokatauolla, eli kerran päivän aikana. Vauhdissa siinä ehkä pystyy vähän jotain pientä syömään ja välillä jää jopa pari minuuttia ylimääräistä. Eli vähän niinkuin tämä kotona olo siinä vaiheessa kun vauva on oppinut liikkumaan. Ei sitä jätetä hetkeksikään yksin, syömään ehdit jotain vauhdissa ja vessassa käyt ehkä jossain välissä tai otat sen muksun sinnekin mukaan. Ja yksi tauko siinä päivän aikana, kun lapsi nukkuu päikkärit. Ja siinäkin parin tunnin aikana koitat jotain pientä kotihommaa tehdä mitä ei voi lapsen läsnäollessa tehdä. Fyysisesti ei kovin rankkaa puuhaa ole, mutta henkisesti toisinaan on, kun oot vaan siinä kotona. Mutta onneksi on fiksu mies joka tajuaa, että sillä naisellakin on yhtäläinen oikeus välillä käydä omissa menoissaan yksin. Trollihan tuo miehenkuvatus taitaa vaan olla kuka täällä huutelee, mutta valitettavasti tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja lääppä;28988881:Mua ei lohduttais kyllä 500 000 euron lukaali eikä Lexukset tai Ferrarit, jos mies olis tollainen Führer.