kissan synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistanko väärin vai saiko teillä joku eläin jo aiemmin pentuja?Laitoit kuviakin?

Oikein muistin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t968309
Montako kissaa teillä nyt on?Vai onko tuosta aiemmasta pentueesta annettu kissoja pois?
Joko kylppärissä jotain tapahtuu?

Entäs tämä juttu?Onko ap:lla usaempikin kissa?

hei kissaihmiset!meillä eilen alkoi tyttö tiputtelemaan verta noin 5 minuutin ajan ja sitten se loppui kaikki taas ennallaan hurisee ja on muutenkin ihan niormaali..onko hälyttävää kun ei ihan tarkkaa astumisajankohtaa ole tiedossa,en ole kyllä tuntenut mitään liikettäkään masussa..nukkuisvatko?pesää rakentaa välillä kovasti ja sitten ei taas kiinnosta koko oma pesä ollenkaan???? :|

meidän kissa on tiinenä ja maha on jo kuin potkupallo. ensimmäiset supistukset on jo tullu. ei ollu vielä kovin vahvat. kuinkakohan kauan on vielä itse synnytykseen?? osaako kukaan auttaa?? kissamme on levoton ja kehrää koko ajan. pentujen liikkeet tuntuu aina välillä. onko mahdollista että se synnyttää jo tänä yönä?

se on kai jo lähellä??
meidän kissa on tiinenä ja maha on jo kuin potkupallo. ensimmäiset supistukset on jo tullu. ei ollu vielä kovin vahvat. kuinkakohan kauan on vielä itse synnytykseen?? osaako kukaan auttaa?? kissamme on levoton ja kehrää koko ajan. pentujen liikkeet tuntuu aina välillä. onko mahdollista että se synnyttää jo tänä yönä?

Meillä on 2 vuotias kissa jonka pitäisi synnyttää ihan piakkoin. onko iso mahdollisuus että synnyttää kuolleita pentuja tai tarvitsee paljon apua synnytyksessä??? Ja myös toinen asia huolettaa; tuntuu että kissa ei ole löytänyt pesäpaikkaa. menee välillä katselemaan paikkoja mutta ei osaa päättää.... auttakaa:)

Meille tuli tuntematon kissa kaksi päivää sitten. Huomasimme sen olevan viimeisillään ja nyt huomasimme että siellä on pentuja. voiko lakanat vaihtaa ja voiko pentuihin koskea. pitääkö ne madottaa vai madotetaanko pelkästään emo.

apua, mitä teen , oma kissa synnyttää ja nyt sillä yhellä pikku kissalla on vaan pää ulkona ja ei meinaa tulla sieltä olleenkaan ulos ja synnyttäjä on nii uupunut että ei jaksa ennää työntää sitä kissaa ulos mitä teen? ??????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on silla peti siellä.

kyllä mä siellä käyn kurkkii aina . en voi istua siellä koko ajan ,kun on lapsiakin. ensikertalainen on tuo katti,että kai se on samanlainen tärinähousu ,kun äitinsä. ei se kovin vuoda . tiputtelen tulee sitä verta.

mun kissa ku ensimmäistä kertaa synnytti, ei päästäny mua silmistään :) tahto et oon koko ajan vieressä, lapset oli silloin juuri nukkumassa joten pystyin olemaan kissan vierellä koko ajan. kolme pentua se sinä yönä synnytti<3

luulen et sun kissa synnytyskipuja hermoilee, varsinkin kun on myös eka kertalainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja avuton:
apua, mitä teen , oma kissa synnyttää ja nyt sillä yhellä pikku kissalla on vaan pää ulkona ja ei meinaa tulla sieltä olleenkaan ulos ja synnyttäjä on nii uupunut että ei jaksa ennää työntää sitä kissaa ulos mitä teen? ??????

auta se ulos. vedät varovasti supistusten tahdissa.

mulla on kissa vilma se on noin 1vuoden .se ei ole sisäkissa ja pelkään että se synnyttää ulos ja piilottelee pentujaan!"VILMALLE EI OLE ENNEN TULLUT PENTUJA SE ON HYVIN PIENEN KOKOINEN!miten ja minne kissan voisi viedä ,mistä tiedän että onko se raskaana???apuaa!

Yhteistyössä