kissan synnytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: mie oon ollu kahessa kissan synnytyksessä mukana. silloin ne kisut on ihan ite valinneet pehmosen paikan missä synnyttää. ja huuto oli KOVA =)
kannattaa sille kissalle viedä sinne joku iso pehmoinen täkki tai joku mihin voi sitten mennä "suojaan" synnyttämään. ja ole toki mukana jos vaan pystyt.
ja verenvuoto on ihan normaalia kunhan sittä ei ihan solkenaan tule.

on silla peti siellä.

kyllä mä siellä käyn kurkkii aina . en voi istua siellä koko ajan ,kun on lapsiakin. ensikertalainen on tuo katti,että kai se on samanlainen tärinähousu ,kun äitinsä. ei se kovin vuoda . tiputtelen tulee sitä verta.

meillä kisu on synnyttänyt pahvilaatikon ja pyyhkeiden suojassa, kävin välillä katsomassa sitä, mutta annoin olla muuten rauhassa...eka synnytys kesti noin puolivrk:tta ja ota varmuuden vuoksi eläinlääkärin puh.nro esille, jos tuleekin jotain hälyyttävää...yleensä kissa osaa hoitaa synnytyksensä itse....ole tarkkaileva osapuoli ja auta jos näyttää siltä...

juu. oon mä ennenkin auttanut meitin katteja synnyttää ,mutta kun en mä muista enää ,että huusko meitin maikku näin.

kyllä tämä tästä mennee.

menee vaihtamamaan lakanat,kun nipsu pääs vahingossa pois tuolta . kiitos lasten :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:
juu. oon mä ennenkin auttanut meitin katteja synnyttää ,mutta kun en mä muista enää ,että huusko meitin maikku näin.

kyllä tämä tästä mennee.

menee vaihtamamaan lakanat,kun nipsu pääs vahingossa pois tuolta . kiitos lasten :/

Siis oliks sää ap?

Kato sit että jaksaa punnata kaikki ulos. Me on jouduttu auttamaan yhen kisun eka synnytyksessä yks pentu ulos, kun kissalta loppui voimat kesken. Ja vaihda aluset sitte ku kaikki on syntynyt, ettei kisu rupea raahaamaan pentuja mihinkään.

se saa ne synnyttää tuonne ja olla muutaman päivän pentujensa kanssa siellä,kun nuo koirat on yli-innokkaita pesänrakentajia.

totta kai se itse pois pääsee sieltä jos haluaapi ,mutta saapi mennä syöttää ja hoivaamaan sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistanko väärin vai saiko teillä joku eläin jo aiemmin pentuja?Laitoit kuviakin?

Oikein muistin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t968309
Montako kissaa teillä nyt on?Vai onko tuosta aiemmasta pentueesta annettu kissoja pois?
Joko kylppärissä jotain tapahtuu?

Yhteistyössä