N
"neith"
Vieras
Mun tyttö kierähti kerran sohvalta pöydän kulmaan niin, että korva aukesi. Verta tuli aivan kamalasti, mutta se lovi oli korvanlehdessä. Soitin päivystykseen, jossa käskivät tulla näyttämään. Kaikki korvan seudun vammat pitää kuulemma tarkistuttaa, jotta ei ole vauriota siellä sisäkorvassa.
Kovasta verenvuodosta huolimatta pelkällä laastaroinnilla pärjättiin. Eivät tikanneet eivätkä edes liimanneet, koska pienelle lapselle se olisi kurjaa.
Jos lapsi on ihan rauhallinen, ei varmaan ole siis syytä paniikkiin. Toivottavasti lapsi ei ala pelätä kissaa.
ei ainakaan vaikuta että pelkää.. kovasti haluais suukotella ja leikkiä kisun kanssa.. eli samalla tavalla kuin ennenkin. mä koitan toki muistutella poikaa mitkä voi olla seuraukset jos naamansa liian lähelle leittaa..
mutta nyt siis leikkivät kisun omalla narulelulla tuossa sohvalla.
päivystykseen mennään kyllä, koitin mä yksityiseltäkin saada aikaa mutta se olsi ollut vasta myöhempi kuin päivystyksessä..
katsotaan laittaako tikkeja tai liimaavatko, kyllä se ainakin niin isolta näyttää että jotain sille pitää tehdä