kirppispöytä varattuna, kertokaapa mitä te maksatte`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuilija.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vauvan vaatteista maksimissaan euron, mielellään 0,20-0,50e / kpl. tietysti ulkohaalareista ja vastaavista ehkä 2-5e. kiertelen usein kirppiksillä ja katselen vauvan/lasten vaatteita. en osta mitään 2-4 euroa maksavia paitoja, ei niitä osta kyllä oikein kukaan muukaan, kun ne samat lojuu pöydässä pitkään. aikuisten vaatteista nyt voi pyytää muutaman euron, riippuen vaatteesta ja siitä, onko hyväkuntoinen ja siisti.

Aikuisten vaatteista maksan enintään 6-7e (esim. hyväkuntoiset ja nykyaikaiset vaatteet, jotka ovat kaupassakin hintavampia (yli 50e) ), tuon yli jos on hintaa, pitää vaatteen olla mulle joko todella tarpeellinen, todella hieno tai todella arvokas (esim. kalliimpi toppatakki), jotta ostaisin sen, ja tuo 6-7 e on jo mulle sen verran kallis kirpparivaatteesta, että harkitsen kunnolla ennen kuin ostan :)

Vauvanvaatteista maksan 0,2-3e ja kalliimmista, hyväkuntoisista merkkivaatteista enemmän.

vauvan vaatteet 50sent-5eur, lastenvaatteet 50sent-10e, ulkovaatteet arvon mukaan max 50% alkuperäisestä hinnasta jos uudenveroinen, kengät 2e-15e.

aikuisten vaatteet 2e-20e, merkistä ja kunnosta riippuen.

Mä olen pitänyt myymissäni tuotteissa sellaista 1-2,5 e hintahaitaria. Ulkovaatteet, haalarit ym menee 4,90 e - 6,90 e. Ja menee kaupaksi vaikka onkin vähän käytettyjä.
Kengät on mennyt vajaalla kympillä. Samoin luistimet.

Ostan harvoin kyllä vaatteita kirpparilta. Olen maksanut viimeksi 5e luistimista (sikahalvat), 5e sauvoista. 5e rukan sadetakista ja 8&12e meandin paidasta.

Itse olen myynyt 8-70e lasten ulkovaatteita, 3-20e kenkiä, 1-15e sisävaatteita. En myy juurikaan alle 1euron tarvikkeita, korkeintaan torikirppiksellä jossa niitä ei sitten tartte hinnoitella.

Yhteistyössä