Mitä voi pytää kirpparilla Only, Espirit, Vero Moda farkuista ja paidoista kpl???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa hinnoittelussa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa hinnoittelussa :)

Vieras
Mitä voi pyytää kirpparilla Only, Espirit, Vero Moda farkuista/suorista housuista ja paidoista kpl? Osaa käytetty vain kerran. Osaa vähän ennemmän mutta ovat uuden veroisia.

Ajattelin ekaa kertaa elämässäni vuokrata kirpparilta pöydän ja laittaa vaatteita myyntiin. En vaan yhtään tiedä miten ne hinnoittelen? Katselin että paikallisella kirpparilla oisi pöydän vuokra 38e/viikko. Onko se ok?

Minulla oisi myös lasten vaatteita myyntiin. Onko esim. 2-3,50e kpl bodylta ja housuilta? (lasten vaatteet ostettu pääosin Lindexiltä, kappalista, H&M:stä)

Harmittaa pistää nuo omat farkut myyntiin... Ne vaan ovat jääneet liika isoiksi. Jostain syystä laihduin neljännen lapsen jälkeen melkeinpä liika laihaksi.

Mietityttää vaan onko kauhean kannattavaa vuokrata pöytää kun on noin kallis... Jos ei sitten jääkkään voitolle...Omia housuja/farkkuja minulla on reilu n. 20kpl + paidat/hameet päälle. Luulis niistä nyt ainakin saavan pöydän vuokran....

Tässä nyt mietin kantsiiko nähdä vaivaa ja laittaa noita myyntiin. Kertokaa mitä te oisitte valmiita maksamaan noista edellä mainitsemistani vaatteista.

Kiitos :)

Mä olen maksanut vastaavista farkuista max. vitosen. Hinnat näkyy vaihtelevan 2-15 euron välillä. Lastenvaatteista ei kannata paljon pyytää, elleivät ole tosi hyväkuntoisia ja kivannäköisiä.

Mä pyysin Espritin farkuista muistaakseni 4-6 euroa. Espritin paidoista 1-3 euroa. Jostain hyvistä villatakeista / huppareista 5-6 euroa. Eivätkä menneet silti kunnolla kaupaksi, lähinnä ihmiset ostivat kaikkea tavaraa.

Porukka odottaa saavansa kirpparilta puoli ilmaiseksi. Esim. 5 euroa on jo ihan liikaa, vaikka kyseessä olisi kuinka siisti tuote. Eli pari euroa saisi maksaa. Lastenvaatteet saisivat maksaa n. 0,50 e. Itse en jaksa nähdä vaivaa...

Farkut ovat maksaneet 60e-130e , suorat housut 40-60e, suurin osa Espiritin/Onlyn farkkumekoista 60-80e/kpl ja paidat 30e-70e/kpl.... Eli aika hintahaitari niissä on ollut.

Ei ole merkitystä oletko käyttänyt yhden vai sata kertaa, kunto merkitsee. Todella laadukas (eli puuvilla, silkki ja villa) voi kirpparillakin maksaa jopa 10e. Eli muutamasta eurosta kymppiin

Itsekkin mietin että jaksanko nähdä vaivan vai jätänkö kaappiin jos meidän tytöt jossan vaiheessa niitä tahtoo käyttää vaikka sitten ihan kotona tai antaa kavereilleen. Meillä 13v tyttö käyttää nyt saman kokoisia vaatteita tällä hetkellä kuin minä eli XS/32-36... Vaatteet mitä ajattelin myyntiin ovat pääosin kokoa 36-38/ S-M

Farkut ovat maksaneet 60e-130e , suorat housut 40-60e, suurin osa Espiritin/Onlyn farkkumekoista 60-80e/kpl ja paidat 30e-70e/kpl.... Eli aika hintahaitari niissä on ollut.

Oletko ihan varma farkkujen hinnasta? Mainitsemistasi merkeistä Esprit lienee kallein enkä ole ikinä törmännyt espritin farkkuihin jotka maksaisivat yli 90 euroa. En väitä ettei sellaisia voisi olla mutta aika harvinaisia lienevät.

Aikuisten perusvaatteet ei hirveän hyvin kirpparilla mene, siksi ei kannata pyytää liikaa. Todelliset merkkivaatteet menee, samoin erityisen kivannäköiset esim. tunikat (vaikka olisivat Kappahlista), jos hinta kohdallaan. Lasten hyväkuntoiset ulkovaatteet menee parhaiten.

Pyydä mitä pyydät ja ihan millä perusteilla tahdot, mutta minä maksan muutaman euron.

Ainoastaan jostain vintagejutusta maksan enemmän- siis vaatteesta, joka todella on TEHTY kunnollisilla työtavoilla ja kestävästä materiaalista, ajalla jolloin vaatteita käsiteltiin, huollettiin ja kohdeltiin huolellisemmin kuin nykyään.

Pistin ainakin täällä meilläpäin merkille, että joku sinnikäs on pitänyt todellisia laadukkaita merkkivaatteitaan, joita on HUOM! käytetty vain kerran, ja jotka ovat HUOM! maksaneet paljon (nämä on HUOM! ilmoitettu isolla myyntipuhekyltillä) myynnissä samassa loosissa jo vuoden. Yhtä täynnä se näyttää olevan kuin ilmestyessäänkin.

Porukka odottaa saavansa kirpparilta puoli ilmaiseksi. Esim. 5 euroa on jo ihan liikaa, vaikka kyseessä olisi kuinka siisti tuote. Eli pari euroa saisi maksaa. Lastenvaatteet saisivat maksaa n. 0,50 e. Itse en jaksa nähdä vaivaa...

Niin odottaakin, se on kirpputori. Jos haluaa jostain trikoorätistään 5e, laittakoot huuto.nettiin tms.

Riippuu tietty tuotteesta, mutta paidoista/mekoista sellanen 1-3e, farkuista, isoista neuleista jne. 4-5e maximi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis yhdet Espirit farkut on myynnissä... Muut Onlya jne...

Mutta kiitti vinkeistä. Taidan tänään mennä pyörimään sinne kirpparille ja katsomaan hintalappuja :) Ajattelin jos farkuista pyytäis 4-5e/kpl...

1-4e paidoista tmv
1-8e housuista tmv
0,50-3e vauvanvaatteet
0,50-5e lastenvaatteet

Yleensä myyn siis eurolla tai parilla ja aina olen saanut reilusti yli pöydän hinnan takaisin. Mun motiivi on päästä eroon vaatteista ja tavaroista, ei rikastua.

[QUOTE="Vieras";28070781]1-4e paidoista tmv
1-8e housuista tmv
0,50-3e vauvanvaatteet
0,50-5e lastenvaatteet

Yleensä myyn siis eurolla tai parilla ja aina olen saanut reilusti yli pöydän hinnan takaisin. Mun motiivi on päästä eroon vaatteista ja tavaroista, ei rikastua.[/QUOTE]

Sama motiivi minulla :) Kävin tänään siellä kirpputorilla. farkut oli hinnoiteltu 5e-15e... Esim. Only merkkiset oli 8-15e Lasten ulkopuvut 5e-40e, Bodyt ja vauvan vaatteet 0,50-5e... Aikuisten paidat 2e-45e (en kyllä ostaisi itse mitään vaatetta mikä on yli 10e)

Pitää tässä miettiä ja kaivella kaappeja jos sinne laittais kirjoja, Ikea tavaraa jne. Ois retkisängystä, syöttötuolista jne lähtien kaikkea...

Vaikka se vaate olis maksanut 500 euroa kaupassa, niin ei kirpputorilla ihmiset maksa niistä kuin muutaman euron. Jos haluat oikeasti myydä vaatteet, älä laita kuin max 6 e / farkut, 3e / pusero. Kukaan ei maksa toisen vanhoista/käytetyistä vaatteista montaa euroa enempää (vaikka olisikin vain kerran käytetty ja kk sitten ostettu). Eri asia on antiikkiset ja arvokkaat esineet.

Yhteistyössä