Kirppispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo pitkästä aikaa tuli käytyä kirpparilla. Vaatteita ei niin tullu katottua, kun ei tuos lähimmällä usein oo itelle mitään (ja lapsia ei viel itellä ole), mutta vähän lisää leluja noille pienille vieraille tarttui taas mukaan. Eli rakentelemaan pääsee taas isompia rakennelmia, löytyi niin puupalikoita kuin dublojakin :)

Joo pitkästä aikaa tuli käytyä kirpparilla. Vaatteita ei niin tullu katottua, kun ei tuos lähimmällä usein oo itelle mitään (ja lapsia ei viel itellä ole), mutta vähän lisää leluja noille pienille vieraille tarttui taas mukaan. Eli rakentelemaan pääsee taas isompia rakennelmia, löytyi niin puupalikoita kuin dublojakin :)

Duplolöydöt on hyviä, jos vaan kohtuuhinnalla niitä jostakin löytää :) Mä ostin hetki sitten pukinkonttiin palikoita ja olen niitä lisääkin nyt etsinyt...vastaan vaan on tullut melko tyyriitä palikoita, joten toistaiseksi en ole sopivia löytänyt. Toisaalta ehkä ihan hyväkin, sillä keskimmäinen purkaa ajoittain kiukkuaan palikoilla viskoen ja jos palikka osuu jotakuta päin, niin se tekee melko kipeää. Tästäkin syystä duplot on parempia :D

Kivoja löytöjä sinulla taas! Itse olen himo-kirppistelijä myös mutta nyt en ole käynyt varmaan peräti pariin-kolmeen viikkoon yhtään kertaa, joten ei ole löytöjäkään. Muutenkin nyt joulun alla tahtoo pitää kiirusta, ettei ehdi kirppistelemään, mutta tammikuussa taas uudella innolla! :)

[QUOTE="vieras";22669723]Kivoja löytöjä sinulla taas! Itse olen himo-kirppistelijä myös mutta nyt en ole käynyt varmaan peräti pariin-kolmeen viikkoon yhtään kertaa, joten ei ole löytöjäkään. Muutenkin nyt joulun alla tahtoo pitää kiirusta, ettei ehdi kirppistelemään, mutta tammikuussa taas uudella innolla! :)[/QUOTE]

Mä tässä parhaillaan pohdin oman loosini vuokraamisen pituutta. Käyköhän kukaan joulun ja uudenvuoden välissä kirtppiksellä?

[QUOTE="miw";22669741]Mä en kyllä ikinä ostais rumpua meidän lapselle, ei mulla kestäis hermo sen paukutuksen kuuntelemista :D[/QUOTE]

:D

Meillä on ksylofoni, marakassit, "piano", tampuriini ja pukinkontista tulee rumpu ja triangeli :D Mitä enempi ääntä, niin san parempi. Näiden lelujan avulla mä saan ihan rauhassa tiskata, pyykätä tms. Tavalliset palikat, tms. ei jaksa samassa määrin päivästä toiseen kiinnostaa :)

Joo yllättävän paljon oon leluja löytänyt tuosta lähikirpparilta. Kertaalleen tuli pikkulegoja ostettua jollain 27e:llä ja kun ne pakkaukset mihin oli pakattu avas ja purki niin melkein täytty 10l ämpäri... Useamman kerran just jotain dubloja, palapelejä ja puupalikoita. Joskus kirjojakin tarttunu matkaan. Ja itse täydentelen vähitellen noita omia ja siskon vanhoja leluvarastoja mitä on vielä tallella, tosin nyt seassa on vielä kihlatunkin leluja siltä osin kun niitä vielä oli tallella. Eli pienet vieraat on täällä aika tohkeissaan :P Mies rajottaa ehkä tätä toimintaa sitten kun ei mahdu enää nämä pääleikkijälle sopivat lelut noihin nykysiin laatikkoihin joita tosin on viel yks tyhjänä... (pienet lelut ja mitkä nyt ei ikään sovi on vielä muualla jemmassa)

Mä keskityn nyt myymään, kävin kans pikakierroksen pikkusiilissä tänään, mut musta taas oli aina huonoa tavaraa tarjolla vrt. mitä on ollut.
Mulla on pöytä manhattanilla ja myy ku häkä :) Pikkusiilistäkin just lopetin ja 235€ tuli viikosta. Nyt oli manhattanin puolella 2 päivässä 113€. Ei paha.
Mut aion lopettaa viikonloppuna pöytäni, koska en usko et sitä väkeä sit enää kauheesti käy ja sikseen oma aika ei riitä. Sit täytyy alkaa tehdä taas löytöjä.
T. Jos muistat, se joka osti niitä my little ponyja pikkusiilistä :)

Mä tässä parhaillaan pohdin oman loosini vuokraamisen pituutta. Käyköhän kukaan joulun ja uudenvuoden välissä kirtppiksellä?

Mitä kuuntelin tänään kun lähikirpparin myyjä tuossa pöytävarausta jollekulle teki, niin sanoi että ainakin tuolla kirpparilla väkeä liikkuu vähintään normaalin verran, jopa enemmän vapaiden takia noiden välipäivien aikaan. Ja on tuossa ollu kyl jo suht pitkään.

oota kun saan päivitettyä blogia.. tosin sielä on vaan pintaraapaisu tulossa, koska kuvasin kaikki mitkä oli saatavilla.. osa pesussa ja osa käytössä ja mitäs vielä. osa tytön huoneessa :)

Mä teen aina siten, että kuvaan ensin ja vasta sen jälkeen paan pesuun/käyttöön jne. Muutoin tosiaan kaikkien tuotteiden kuvaaminen on ihan toivotonta :)

Noista rummuista tuli mieleen, esikoinen 5vee toivoi rumpuja tänä jouluna, suunnitteli että perustettais bändi ;) . Nyt täti oli sitten ostanut ne rummut, saa nähdä, kauanko äiteen pinna kestää... :D

Sopiskohan tähän pinoon vinkata vielä, et eräästä kaupasta löytyy muumipehmoja ihan älyhalvalla... Kun siis Chef ainaskin vaikuttaa Turun suunnalla ja päätellen blogista, joku tykkää muumeista :)
Eli keskikokoiset muumipehmot (niiskuneiti, peikko ja mamma ainaski) 6€ ja pikku myy 4€. Kirppishintoja melkeen.

[QUOTE="vieras";22669805]Mä keskityn nyt myymään, kävin kans pikakierroksen pikkusiilissä tänään, mut musta taas oli aina huonoa tavaraa tarjolla vrt. mitä on ollut.
Mulla on pöytä manhattanilla ja myy ku häkä :) Pikkusiilistäkin just lopetin ja 235€ tuli viikosta. Nyt oli manhattanin puolella 2 päivässä 113€. Ei paha.
Mut aion lopettaa viikonloppuna pöytäni, koska en usko et sitä väkeä sit enää kauheesti käy ja sikseen oma aika ei riitä. Sit täytyy alkaa tehdä taas löytöjä.
T. Jos muistat, se joka osti niitä my little ponyja pikkusiilistä :)[/QUOTE]

Juu, kyllä mä sut muistan :)

Ja kiva kuulla, että Manhattanilla myy nyt...jos vaikka ensvuonna koittais anopin kamat saada sinne joulun alla...ei tarttis munkaan ajella sitten eestaas länkkäriin ja PikkuSiiliin :)

Tosi hyvin olet kyllä myynyt viikossa, joten ei ollenkaan hukkareissu sulta :)

Mä tässä nyt mietin jatkamista tosiaan sinne vuodenvaihteeseen saakka...ois kätevästi sitten kamat jouluna kirppiksellä, eikä kotona tiellä jouluna :D Ja kun sitä myytävää kuitenkin ihan kivasti vielä on (ja lisää tulee).

Mitä kuuntelin tänään kun lähikirpparin myyjä tuossa pöytävarausta jollekulle teki, niin sanoi että ainakin tuolla kirpparilla väkeä liikkuu vähintään normaalin verran, jopa enemmän vapaiden takia noiden välipäivien aikaan. Ja on tuossa ollu kyl jo suht pitkään.

Joo...kyllä mä taidan jatkaa paikkaa ensvuoteen. Uskon kuitenkin vähintään sen pöytävuokran saavani takaisin :)

[QUOTE="vieras";22669837]Sopiskohan tähän pinoon vinkata vielä, et eräästä kaupasta löytyy muumipehmoja ihan älyhalvalla... Kun siis Chef ainaskin vaikuttaa Turun suunnalla ja päätellen blogista, joku tykkää muumeista :)
Eli keskikokoiset muumipehmot (niiskuneiti, peikko ja mamma ainaski) 6€ ja pikku myy 4€. Kirppishintoja melkeen.[/QUOTE]

:D Missäs sellainen paikka on? :D

MÄ VIHAAN VESIROKKOA!! :kieh:

Ajattele positiivisesti...se mitä suurimmalla todennäköisyydellä on lapsilla vain kerran. Sitä siis ei tule enää ikinä uudestaan.

Ja nyt sulla on hyvä aika plärätä omat lastenvaatteet, jotta voit viedä ylimääräiset myyntiin. Samalla mä sunkin loosis siivoan, kun omani, joten pääsisit helpollakin vielä :D

[QUOTE="vieras";22669828]Noista rummuista tuli mieleen, esikoinen 5vee toivoi rumpuja tänä jouluna, suunnitteli että perustettais bändi ;) . Nyt täti oli sitten ostanut ne rummut, saa nähdä, kauanko äiteen pinna kestää... :D[/QUOTE]

Paa pihalle rummuttaan, jos et jaksa sisällä kuunnella :D

[QUOTE="vieras";22669837]Sopiskohan tähän pinoon vinkata vielä, et eräästä kaupasta löytyy muumipehmoja ihan älyhalvalla... Kun siis Chef ainaskin vaikuttaa Turun suunnalla ja päätellen blogista, joku tykkää muumeista :)
Eli keskikokoiset muumipehmot (niiskuneiti, peikko ja mamma ainaski) 6€ ja pikku myy 4€. Kirppishintoja melkeen.[/QUOTE]

Vinkkaa vaan :) Meillä Muumipehmokiintiö on täynnä (ollaan Hipsu-teletappia vailla vielä) mutta joku muu voi haluta niitä itselleen :)

Yhteistyössä