Kirppispino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sondersson";24858647]Meidän vanhemmalla pojalla on ihan uskomaton kirppistuuri. Viimeksi kun oltiin menossa niin tämä ilmoittaa että haluaa ninjago-legoja, johon minä että tuskinpa niitä kirppikseltä löytyy että voit joutua pettymään. No eiköhän se sieltä vähän aikaa pyörittyään kipitä mun luokse hyvin tyytyväisen näkösenä iiiso ninjagopaketti sylissään :D Pitihän se sitten ostaa, mikä lie tulen temppeli olikaan. Pari pikkusta osaa puuttui mutta niille löytyi vastaavat omasta legolaatikosta :)

Vastaavaa on käynyt monesti, esim. karttapallon, tietynlaisten autojen, salama mcqueen- ja jalispaidan kanssa.

Mullakin oli kerrankin tuuria ja löysin just sellaiset maiharit mitä oon halunnut, sopivan kokoiset ja hyväkuntoiset, 12€. Lisäks löytyi kaikkea krääsää mitä nyt ei välttämättä ois tarvinnu ottaa :D[/QUOTE]

Nyt mä voin myöntää ihan suoraan olevani niin vihreä kateudesta että loistaa varmasti sinne asti. Siis nuo ninjagot on meidänkin muksun fanituksen kohteena. Siis ihan mahti löytö :)

Yhteistyössä