Kirppisketju! (eli viimeaikaisia löytöjä taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22213220]jaksaako joku oikeesti koluta joitain hikisiä kirppiksiä .. niissähän haiseekin niin julmetun pahalle[/QUOTE]

Minä en jaksa shoppailla ns. normikaupoissa. Niissä tavaran määrä, häly ja "asenne" ahdistavat. Kirppikset menettelevät paremmin.

Eli yksilöllisiä ollaan tuossakin asiassa.

Viimeksi muokattu:
mä löysin pojalle sammarit (uudet) 3,95 €.. samanlaiset lähti mukaan myös kaverin pojalle pukinkonttiin..sitten siskonpojalle löyty collegehousut (uudet) 4,50 €.. huisi hai-dvd 3 €.. surf´s up ja karvakamut-dvdt 5,90 €/kpl.. :D pukinkonttiin sai lisää tavaraa :D

KERRANKI voin hehkuttaa, että jotain löyty :D

No minä ostin eilen ticketin(pinkki kukkatakki+pinkki mustat henkseli) vk asun ei mitään käytön jälkeä 17e yht,kahdet uudenveroiset kuomat kokoa 29 ja 30 yht.10e,treton lämminvuorikumpparit 29 4e..ja leluja mm.bagukania ja lps:ää..ja paljon muuta..

[QUOTE="vieras";22213220]jaksaako joku oikeesti koluta joitain hikisiä kirppiksiä .. niissähän haiseekin niin julmetun pahalle[/QUOTE]

Riippuu ihan kirppiksestä. Mä en semmoisissa tunkkaisissa käy.

mä löysin pojalle sammarit (uudet) 3,95 €.. samanlaiset lähti mukaan myös kaverin pojalle pukinkonttiin..sitten siskonpojalle löyty collegehousut (uudet) 4,50 €.. huisi hai-dvd 3 €.. surf´s up ja karvakamut-dvdt 5,90 €/kpl.. :D pukinkonttiin sai lisää tavaraa :D

KERRANKI voin hehkuttaa, että jotain löyty :D

Kiva että löytyi :) Miten meni sun oma myynti? :)

[QUOTE="vieras";22213465]No minä ostin eilen ticketin(pinkki kukkatakki+pinkki mustat henkseli) vk asun ei mitään käytön jälkeä 17e yht,kahdet uudenveroiset kuomat kokoa 29 ja 30 yht.10e,treton lämminvuorikumpparit 29 4e..ja leluja mm.bagukania ja lps:ää..ja paljon muuta..[/QUOTE]

Oijoi tuo Ticketin takki <3

Tämmösiä pieniä tänään:

Ale-pöydästä sai valita kolme tuotetta yhteishintaan 0,10€ ! ja minä kun kerään messinkiesineitä niin nämä valitsin

Vauvalle fleecetakki 1€, joka on pesemättä, koska miniä pesee vauvan vaatteet erikseen ja eri pesuaineilla kuin tavallisen pyykin.

Olisin laittanut pari kirppislöytöä vaan eihän tuo spämmifiltteri anna laittaa. Tää on jotenkin masentavaa, kun nyt sitten oottelen tuleeko, eikö tule, ytitänkö uudelleen ja jos yritän niin sitten niitä tulee monta, jos tulee.

Kuvaa en saa laitettua, mutta eiliset löydöt:

- Kahdet korkkarit, perus mustat ja ihanat vaaleanpunaiset yht. 6e
- Käyttämättömät kangastennarit 5e
- Käyttämättömältä näyttävä äitiystoppi 2e
- Pitkä vaaleanpunainen tunika 4e
- Lila toppi (sopii vauvamahan kanssa loistavasti) 2e
- Musta rantamekko (:D) 1e
- Vauvalle tumput 0.5e
- Pojalle kurahanskat 1e

Tämän päivän löydöt

- Kaksi Burberryn paitaa pojalle yht. 16e
- Benettonin nätti pitkähihainen paita 2e
- Harmaat collegehousut 1.5e
- Vauvalle: kietaisupaita ja tavallinen, pitkähihainen paita 1,5e
Hattu ja tumput 1e
- Ja minulle kierrätysmateriaaleista tehty meikkipussi, uusi, 5e

Jei :)

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22886342]Olisin laittanut pari kirppislöytöä vaan eihän tuo spämmifiltteri anna laittaa. Tää on jotenkin masentavaa, kun nyt sitten oottelen tuleeko, eikö tule, ytitänkö uudelleen ja jos yritän niin sitten niitä tulee monta, jos tulee.[/QUOTE]

No höh :( Mä oisin tosi mielelläni nähnyt kuvia.

Yhteistyössä