Pääsin käymään taas pienen tauon jälkeen kirppiksellä ja tein muutaman kivan löydön 
Chef shoppaa osa 2
Mitä te muut olette viimeaikoina löytäneet?
Chef shoppaa osa 2
Mitä te muut olette viimeaikoina löytäneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kylläpä sä ostat usein ja paljon.Ja varsinkin kirppiksiltä.
Pidin erityisesti siitä ruskeasta tunikasta.
Onnittelut hyvistä löydöistä.
Omista lauantain kirpparoinneista tein ketjun jo tuonne:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1855322-eiliset-kirpputoriloydokset-kuvina/
tytölle löysin:
kerhoreppu 2e
my little ponyja+tarvikkeita 4e
mä löysin pojalle sammarit (uudet) 3,95 .. samanlaiset lähti mukaan myös kaverin pojalle pukinkonttiin..sitten siskonpojalle löyty collegehousut (uudet) 4,50 .. huisi hai-dvd 3 .. surf´s up ja karvakamut-dvdt 5,90 /kpl..pukinkonttiin sai lisää tavaraa
![]()
KERRANKI voin hehkuttaa, että jotain löyty![]()
Eiliset löydöt;
Itselleni 8848 altitude gore tex takki 5e, syksyn sateisiin=) Piti vettä, tuli testattua...
Lapselle Icepeakin softshell takki 2e
Kiva että löytyiMiten meni sun oma myynti?
![]()
Ihan hyvin meni.. Niillä rahoilla sain pojalle talvikengät ja toppapuvun..siihen mä tähtäsinki et noi sais niinku "ilmaseks"
![]()
Kyllähän niitä hyviäkin löytöjä tulis eteen, jos pääsis käymään usein. Minä pääsen ihan joskus harvoin. Kirppikset on kaukana, eikä mulla ole autoa. Omiakin tavaroitani veisin myyntiin... niitä nimittäin löytyisi.Mä olin tänään pistämässä omaa kamaa myyntiin, mutta mitään ostettavaa en löytänyt, pelkkää rojua.