Kirppispino (sisältää megahehkutusta!)

[QUOTE="vieras";22504408]Mä en ymmärrä mikä ihmeen järki tuollaisessa krääsän haalimisessa on. En kyllä tahtois teidän kämppää nähdä..[/QUOTE]

Krääsää? Mistälähtien vaatteet, lelut tai kirjat on olleet krääsää? Mä kun nimenomaan ostan sellaisia leluja jotka kestää, eikä mene rikki, kuten krääsä tekee.

Ja mitä siihen kämppään tulee, niin ole huoleti, et tule näkemään kämppäämme :) Mutta ei meidän koti kyllä todennäköisesti eroa muiden kodeista milläänlailla. En ainakaan ole itse eroa huomannut, kun olen muiden ihmisten kodeissa ollut.

Jos pohdit sitä tavarapaljoutta, niin yllätyisit jos näkisit miten vähän meillä sitä tavaraa loppujenlopuksi on. Mä kun myös aika hyvään tahtiin raijaan kamaa meiltä pois.

"vieras"
Krääsää? Mistälähtien vaatteet, lelut tai kirjat on olleet krääsää? Mä kun nimenomaan ostan sellaisia leluja jotka kestää, eikä mene rikki, kuten krääsä tekee.

Ja mitä siihen kämppään tulee, niin ole huoleti, et tule näkemään kämppäämme :) Mutta ei meidän koti kyllä todennäköisesti eroa muiden kodeista milläänlailla. En ainakaan ole itse eroa huomannut, kun olen muiden ihmisten kodeissa ollut.

Jos pohdit sitä tavarapaljoutta, niin yllätyisit jos näkisit miten vähän meillä sitä tavaraa loppujenlopuksi on. Mä kun myös aika hyvään tahtiin raijaan kamaa meiltä pois.
Hirveät määrät pehmoja, pikku krääsää jne jne. Onko sulla joku pakkomielle ostamiseen? Jatkuvasti ostat ja sitten pitää pois myydä.

niiiin
Nämä valittajat kateellisena miettivät miksi juuri chef tekee niin hyviä löytöjä... Tai he ehkä ostavat lapsille vaatteet, tms. aina uutena, täysihintaisena eivätkä koskaan osta varastoon ismpia kokoja. Hyvä siis, jos on rahaa.

Olen ihan samaa maata kuin sinä, chef. Juuri löysin ticketin plain rain-puvun toiselle tytölleni hintaan 8€ ja toiselle ticketin toppapuvun 2-os. hintaan 10€. Mahtavia löytöjä!

"vieras"
Nämä valittajat kateellisena miettivät miksi juuri chef tekee niin hyviä löytöjä... Tai he ehkä ostavat lapsille vaatteet, tms. aina uutena, täysihintaisena eivätkä koskaan osta varastoon ismpia kokoja. Hyvä siis, jos on rahaa.

Olen ihan samaa maata kuin sinä, chef. Juuri löysin ticketin plain rain-puvun toiselle tytölleni hintaan 8€ ja toiselle ticketin toppapuvun 2-os. hintaan 10€. Mahtavia löytöjä!
Tulihan se kateuskorttikin sieltä! :D Minun silmiin chef maksaa kyllä käytetystä kamasta hurjia summia eikä niitä löydöiksi voi minusta kutsua. Ja tokihan olen kateellinen kun lapset hukkuu muovikrääsään :D

[QUOTE="vieras";22504466]Hirveät määrät pehmoja, pikku krääsää jne jne. Onko sulla joku pakkomielle ostamiseen? Jatkuvasti ostat ja sitten pitää pois myydä.[/QUOTE]

Mikä määrä on hirveä?
Meillä on pehmoja ehkä...oiskohan 10...no ainakin ihan varmasti alle 15. Ja kun lapsia on 3, niin en mä sitä nyt kovinkaan hirveänä määränä pitäisi.

Mikä on pikkukrääsää?

Mä kyllä tykkään ostella lapsille leluja ja vaatteita, mutta en mä sitä pakkomielteeksi koe. Se on mun harrastus. Eikä niitä pakko ole pois myydä, enkä kaikkea myykkään. Osan lahjoitan tarvitseville. Ja mun mielestä on kyllä typerää säilöä kaapissa liian pieniä vaatteita...nitä kun ne poismyytävät 99% on.

"pöö"
Oon niin kade sulle! Miten täällä meidän kaupungissa ei löydy nuin hyviä vaatteita tuohon hintaan. :/ Joskus harvoin löytyy jotain ostettavaa. Sitte mulla on alkanu häiritteen kun täällä on vaan 2 semmosta kirpparia joissa nyt edes viitsii käydä niin se että myyjät alkaa kattomaan että TAAS tuo. :D

niiiin
[QUOTE="vieras";22504486]Ja maailmako on noin mustavalkoinen? Huoh. Mua ja varmasit myös mun lapsia ahdistais tuollainen materiakeskeinen elämä.[/QUOTE]

materiakeskeinen? eiköhän tässä ole juuri ihan eri arvomaailma taustalla, kierrätys ja uusiokäyttö?! Kirppistely on myös harrastus ja voisit yllättyä kuinka paljon rahaa säästää tällä tavoin. Aika pientä verrattuna niihin, joilla pitää olla uudet hienot autot ja sisustetaan koko ajan, tms.

niiin
[QUOTE="vieras";22504500]Tulihan se kateuskorttikin sieltä! :D Minun silmiin chef maksaa kyllä käytetystä kamasta hurjia summia eikä niitä löydöiksi voi minusta kutsua. Ja tokihan olen kateellinen kun lapset hukkuu muovikrääsään :D[/QUOTE]

tottakai se tuli :) minä kun en näe miksi aina haukkua ja solvata toista, jättää sitten nämä pinot avaamatta kokonaan. Tästä mielestäni paistoi pahansuopuus ja ilkeilynhalu, vai hyvälläkö syytät toista materiakeskeiseksi tuntematta lainkaan häntä?

Mä en varmaankaan ikinä tule ymmärtämään ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on (tässäkin ketjussa) vain ja ainoastaan pahoittaa jonkun ihmisen mieli. Ei voi kovin hyvin asiat omassa elämässä olla, jos niin täytyy tehdä. Onko se sitten kateus, voi jotain muuta, niin sitä en osaa sanoa. Toivon kuitenkin, että kaikki pääsee omassa elämässään sellaiseen mukavaan fiilikseen, ettei tarvitse ihan turhasta alkaa kiukkumaan.

Ehdottoman hyviä löytöjä kyllä sulla :)

"vieras"
materiakeskeinen? eiköhän tässä ole juuri ihan eri arvomaailma taustalla, kierrätys ja uusiokäyttö?! Kirppistely on myös harrastus ja voisit yllättyä kuinka paljon rahaa säästää tällä tavoin. Aika pientä verrattuna niihin, joilla pitää olla uudet hienot autot ja sisustetaan koko ajan, tms.
Ei takuulla säästä jos ostelee ihan järkyttäviä määriä kamaa. Ei kukaan lapsi tarvitse tuollaisia leluvuoria, hyh. Ja toki harrastan itsekin kirppiksiä ja siksipä olenkin sitä mieltä että kaiken lisäksi chef maksaa vielä törkyhintoja.

[QUOTE="vieras";22504486]Ja maailmako on noin mustavalkoinen? Huoh. Mua ja varmasit myös mun lapsia ahdistais tuollainen materiakeskeinen elämä.[/QUOTE]

No mutta jos sua ja sun lapsia ahdistais moinen, niin miten se liittyy mun ja mun lasten elämään? Ei mun lapset tiedä enemmästä sen enempää kuin vähemmästä vähempääkään. He ovat aina tottuneet elämään näin, eivätkä koe siitä ahdistusta. joten eikö kaikki ole silloin ihan hyvin?

"vieras"
Mä en varmaankaan ikinä tule ymmärtämään ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on (tässäkin ketjussa) vain ja ainoastaan pahoittaa jonkun ihmisen mieli. Ei voi kovin hyvin asiat omassa elämässä olla, jos niin täytyy tehdä. Onko se sitten kateus, voi jotain muuta, niin sitä en osaa sanoa. Toivon kuitenkin, että kaikki pääsee omassa elämässään sellaiseen mukavaan fiilikseen, ettei tarvitse ihan turhasta alkaa kiukkumaan.

Ehdottoman hyviä löytöjä kyllä sulla :)
Miksi sulle ei saa mitään negatiivista ilman, että se on kateutta, omassa elämässä asiat huonosti jne. En takuulla ole ainoa joka näin ajattelee mutta eivät kehtaa ääneen sanoa.

[QUOTE="vieras";22504500]Tulihan se kateuskorttikin sieltä! :D Minun silmiin chef maksaa kyllä käytetystä kamasta hurjia summia eikä niitä löydöiksi voi minusta kutsua. Ja tokihan olen kateellinen kun lapset hukkuu muovikrääsään :D[/QUOTE]

No mutta voisitko sä vaikka koittaa olla ystävällinen ja selventää miksi mun kirppistelyni saavat sussa noinkin suuria negatiivisuuden tunteita aikaan?

Yhteistyössä