Kirppismyynnistä, kyllä harmittaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikka

Vieras
Mulla loppui kirppisviikko ja kävin tavarat hakemassa. Noo, pöytään oli tullut jo uusi ja tavarani oli kerätty laaatikkoon. Jotenkin hiersi tuo tavaran määrä, to kun kävin oli vielä hurjasti enemmän jäljellä... Mutta, puuttui sitten pieni laatikollinen itse tekemiäni kortteja kokonaan!! Kiersin koko talon, ja mistään ei löytynyt. :( Tuo kun ei ole voinut mihinkään piiloutua, laatikko jossa minigrip pussissa kortteja, paljon! Onkohan joku päättänyt laittaa rahoiksi? :(

Mun sisko teki ite korviksia (n. puol tuntia kesti yhden korvisparin askartelu) ja kaikki 6 paria pöllittiin vikana päivänä vaikka hinnaksi oli laitettu n.2e pari. Kyllä harmitti siskon puolesta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pikka:
Mulla loppui kirppisviikko ja kävin tavarat hakemassa. Noo, pöytään oli tullut jo uusi ja tavarani oli kerätty laaatikkoon. Jotenkin hiersi tuo tavaran määrä, to kun kävin oli vielä hurjasti enemmän jäljellä... Mutta, puuttui sitten pieni laatikollinen itse tekemiäni kortteja kokonaan!! Kiersin koko talon, ja mistään ei löytynyt. :( Tuo kun ei ole voinut mihinkään piiloutua, laatikko jossa minigrip pussissa kortteja, paljon! Onkohan joku päättänyt laittaa rahoiksi? :(

Niin tai tarvinnut kortteja. Aina kirppareilta jotain varastetaan ja tyhmät ihmiset heittelevät tavaroita vääriin pöytiin. Välillä vaihdellaan lappuja.
Sellaiset ihmiset ovat ällöttäviä, jotka enis ottavat jonkun tavaran ja sitten kirpparilla kulkiessaan päättävätkin olla ostamatta sitä ja heittävät sen lähimmälle pöydälle. Sinne häviää varmaan tosi paljon tavaroita., eikä niitä oysty myyjä keräilemään takaisin varsinkaan isoilla kirppiksillä.