kirppiksiä tampereella..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
heip!!

olen viikonloppuna lähdössä tampereelle ja haluaisin tietää onko siellä hyviä kirpputoreja?? joko itsepalvelu tai ihan perinteisiä..? olisin tosi kiitollinen jos joku paikallinen voisi "maalaista" auttaa!!

terveisin kirppikselle halajava mimmi

laukontorin rannassa on Radiokirppis. Se on iso ja paljon tavaraa mynnissä.
Itsenäisyyden kadulla on Bonuskirppis. sieltä on itse joskus tehnyt löytöjä, on kuitenkin aika pieni paikka.
Metson (pääkirjaston) takana Mustalahdenkadulla on lastenkirppis (nimeä en muista, olikohan joku Lizko tai vastaava) jossa siis lasten vaatteita ja tavaraa pelkästään myynnissä.
Kaukajärvellä on yksi kirppis. Senkään nimeä en muista ja valikoima oli aika suppea ja Kaukajärvi on aika kaukana keskustasta.
Lielahdessa on myös yksi kirppis joka on ksittääkseni aika iso, itse en ole koskaan sielä käynyt enkä nimeäkään muista.

maalta kun olen pakko vielä kysyä että pääseekö tuonne lielahteen helposti?? ja mites tampereella kuljetaan bussissa vaunujen kanssa, helsingissä kun on ilmaista mutta mikä on tampereen tilanne?? kiitos tosi paljon avusta, tuolla radiokirppiksellä olen joskus muutama vuosi takaperin käynytkin ja ajattelin että pakkohan noita kirppiksiä on olla lisää.. onko miten auki lielahden kirppis??

KIITOS TUHANNESTI VINKEISTÄ!! :)

tampereellakin on ilmaista vaunujenkanssa. lielahteen on keskustasta matkaa,mutta busseja kulkee hyvin sinne. kannattaa kattoo mikä linja sinne menee ettet oo ihan hukassa..netistä kait näkee aikataulutkin.

Lielahteen pääsee bussilla 16 ja 50. Ja tosiaan on ilmasta vaunujen kanssa mennä. Mukaan pääsee vielä alle 7v muut lapset ilmatteeks.

Niin ja kun hyppäät bussiin niin 16:sta ollesssa kyseessä mene sellaiseen missä lukee Lentäväniemi (älä sellaiseen jossa lukee Leinola tai pääset ihan väärälle puolelle kaupunkia) ja 50 jos menet niin mene sellaiseen jossa lukee Höytämö (ei sellaiseen missä lukee Siivikkala).
Kumpikin 16 ja 50 lähtee Tampereen teatterin puolelta Hämeenkatua.

Selitinköhän tarpeeks monimutkasesti... :D

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Lielahteen pääsee bussilla 16 ja 50. Ja tosiaan on ilmasta vaunujen kanssa mennä. Mukaan pääsee vielä alle 7v muut lapset ilmatteeks.

Niin ja kun hyppäät bussiin niin 16:sta ollesssa kyseessä mene sellaiseen missä lukee Lentäväniemi (älä sellaiseen jossa lukee Leinola tai pääset ihan väärälle puolelle kaupunkia) ja 50 jos menet niin mene sellaiseen jossa lukee Höytämö (ei sellaiseen missä lukee Siivikkala).
Kumpikin 16 ja 50 lähtee Tampereen teatterin puolelta Hämeenkatua.

Selitinköhän tarpeeks monimutkasesti... :D

Bussin 50 ohjeet meni just väärin päin. Eli 50 menee Lielahteen, kun se on menossa Siivikkalaan. Höytämöön mennessä se menee tuolta Hatanpään ohi.

Yhteistyössä