Kirkkain silmin, kenestä stringit on muka hyvät?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ittelläni on tuollainen järkyttävä ghetto-perse, ja naru pysyy kiltisti tuossa missä sen kuuluukin olla. Jos nostan "narut lonkille" niin silloin tietysti se menis syvemmälle.
Mutta kun pidän pöksyjä ihan rennosti tuossa, niin fysiikan lain mukaan sen narun pitäisi pyrkiä vain alespäin eikä imeytyä kummallisella tavalla sinne vakoon syvemmälle. Ellei se naru siis ole liian kireä (liian pienet pöksyt?).
Ei se minnekään sivullekaan mene, vaan pysyy tuossa samoissa kohdissa kuin normaalienkin alushousujen takaosa. Vaon kohdalla, mutta ei epämukavan syvällä, ihan pinnassa.

Mutta kyllä se varmaan on anatomiasta kiinni, totta :)
Järkyttävä ghettoperse! Hassu! :LOL:
 
"Vieras"
Et ole vielä kasvanut siihen ikään että ymmärtäisit kuinka hotti on rakas ihminen muokkaattomana.
Pitäiskö silmäripsetkin ja kulmakarvat leikellä lyhyemmäksi ja harventaa jotta kaikki näkyisi selvemmin?

[QUOTE="jeps";27881793]Että te ootteki pässejä :D

Kyllä mäkin mielummin katselen mun miestä kun se on ajellu karvojansa vähän enemmän pois, kaikki näkyy paljon selvemmin ja on seksikkäämpi.

Yhtälailla mä kuitenkin haluan sitä ja otan siltä suihin vaikka ei olis ajellu yhtään.
Kiva se on kuitenkin ettei tarvi välillä karvoja ottaa suusta pois kun on siistitty.

En mä vaadi itsekään mitään, mutta pidän kun on huolliteltu.

Vähän kuin hiukset, ei mua haittaa vaikka ei ois kammattu mutta kivemmalta näyttää kun on![/QUOTE]
 
"jeps"
[QUOTE="Vieras";27881859]Et ole vielä kasvanut siihen ikään että ymmärtäisit kuinka hotti on rakas ihminen muokkaattomana.
Pitäiskö silmäripsetkin ja kulmakarvat leikellä lyhyemmäksi ja harventaa jotta kaikki näkyisi selvemmin?[/QUOTE]

Miks pitää vetää näin överiksi aina?

ja ikää on yli 30, en sitten varmaan ole vielä siinä iässä. Miehenkin kanssa oltu jo yli 10v että ehkä itse tiedän mistä tykkään omassa rakkaassani?
Hän on myös paljonpaljon seksikkäämpi kun leikkaa hiuksensa eikä ne ole samanpituiset kuin minulla, olkapäille asti.

Toivottavasti SINÄ et sitten leikkaa kynsiäsi tai hiuksiasi koskaan ;)
 
Minä ainakin voin kuulkaas ihan kirkkain silmin väittää että tykkään pitään stringejä ja ihan mukavuuden takia niitä käytänkin. Itselläni ei ainakaan ole mitään peräpukamia ollut :D Käytän sopivan kokoisia ja mukavasta kankaasta valmistettuja stringejä, ja silloin sitä narua siellä persvaossa ei edes tunne! Toki olen joskus erehtynyt ostamaan huonoja stringejä, sellaisia joissa reunoilla menee ärsyttävä sauma tai sellainen kapea pitsireunus, ääh en osaa selittää. Mutta nää mitä nykyään käytän on kyllä ihan unelmat päällä, paljon paremmat kuin jotkut tavan malliset pikkarit, inhoon niitä :LOL:
 
"Vieras"
[QUOTE="jeps";27881884]Miks pitää vetää näin överiksi aina?

ja ikää on yli 30, en sitten varmaan ole vielä siinä iässä. Miehenkin kanssa oltu jo yli 10v että ehkä itse tiedän mistä tykkään omassa rakkaassani?
Hän on myös paljonpaljon seksikkäämpi kun leikkaa hiuksensa eikä ne ole samanpituiset kuin minulla, olkapäille asti.

Toivottavasti SINÄ et sitten leikkaa kynsiäsi tai hiuksiasi koskaan ;)[/QUOTE]

Pillukarvat uusiutuvat irtoamalla muistaakseni 6 viikon välein. Ne eivät kasva samaan tapaan kuin hiukset ja kynnet. Eli siksi niitä ei tarvitse lyhentää.
 
chorizo harmaana
Mä kyllä suoraan sanoen tykkään eniten mummoalkkareista :D Miehen mieliksi laitan päälle jotain muutakin, vaikkapa ne stringit, mut mun mielestä ne ei vaan - koosta ja materiaalista riippumatta - ole mukavat. :D
 
"vieras"
Itse en tykkää käyttää stringejä. Tosin en voi käyttää myöskään sormuksia, kaula-, ranne- tai nilkkakoruja, kaulahuiveja, vöitä tai korkeakauluksisia paitoja, koska ne tuntuvat inhottavalta iholla :D Hyi, ja liian puristavat perusalushousutkin voivat tuntua kamalalta päällä. Suosin siis erittäin isoja ja rumia mummo alkkareita, jotka ovat mahdollisimman löysät päällä. (Tiedä mistä kohtusymdroomasta kärsin.)
 
ftas
Mun mielestä on kauhean näköistä, kun stringejä käyttävillä menee ne päällyshousutkin sinne persevakoon. Tavallisilla alushousuilla muut housutkin istuvat paremmin ja kun alushousut ovat sopivan malliset ja kokoiset niistä ei myöskään näy saumanjälkiä ja pysyvät nätisti pepun päällä.
 
hahaha
Mun mielestä on kauhean näköistä, kun stringejä käyttävillä menee ne päällyshousutkin sinne persevakoon. Tavallisilla alushousuilla muut housutkin istuvat paremmin ja kun alushousut ovat sopivan malliset ja kokoiset niistä ei myöskään näy saumanjälkiä ja pysyvät nätisti pepun päällä.
No jos näin käy, niin on kyllä emännällä kaikki housut liian pientä kokoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öööh;27881572:
Olen nähnyt teineillä näin, en aikuisilla ihmisillä.
Kuka aikuinen pitäisi niitä näin?
en minä tiedä, mutta joku valitti kun narut näkyy housuja nostellessa ja se on rumaa.

Itse siis vain kotona mieheni kiusaksi nostan ne ylemmäs ( inhoaa siis tätä "tyyliä")
 
itse käytin niitä nuorempana, kunnes aloin saada toistuvia hiivatulehduksia.
muutenkin olivat epämukavat, kun pyöräili paljon.. nykyään ei voisi enää kuvitella moisia käyttävänsä, jo siksikin että
nuo hemmetin pukamat uusii aina vain |O
 

Yhteistyössä