avio-onnea
Sori, mutta tää hapannaama taitaa pitää tuon ukkokultansa ihan ittellään, on se sen verran valioyksilö ja jaksaa mun kiukkuiluja kiitettävän hienosti. Niin että toivottavasti me ei tunnetaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mä saattaisin tykätä sun miehestä.Alkuperäinen kirjoittaja avio-onnea:No niinpä. Kyllä sitä tunnetta voi näyttää viesteissäkin. Meidän kännyistä löytyy kiukkuviestejä, halipusiviestejä ja huumoria kans. Tylsintä jos viestissä lukee vain "ok"Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sori mut mun mielestä tää on hauska poikkeus, koska meilläkin välillä lentelee tällaset viestit. Tässä on sitä TUNNETTA.Alkuperäinen kirjoittaja Avio-onnea:Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
Tämmöisiäkin on mies joskus kirjoitellut:
"Tjule marmjuzka njuggumaa"
ja kun kysyin viestillä (juu viestitellään joskus toisillemme, vaikka ollaan molemmat kotona) että mitä olis tarjolla niin vastaus oli tämmönen:
"Zjata ruplaa pjuoli tuntia tai ykzi örgazmi.."