Kirjoittakaapa tänne viimeisin mieheltänne saama tekstari?

  • Viestiketjun aloittaja liisi
  • Ensimmäinen viesti
avio-onnea
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja avio-onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Avio-onnea:
Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
Sori mut mun mielestä tää on hauska poikkeus, koska meilläkin välillä lentelee tällaset viestit. Tässä on sitä TUNNETTA.
No niinpä. Kyllä sitä tunnetta voi näyttää viesteissäkin. Meidän kännyistä löytyy kiukkuviestejä, halipusiviestejä ja huumoria kans. Tylsintä jos viestissä lukee vain "ok" :p

Tämmöisiäkin on mies joskus kirjoitellut:
"Tjule marmjuzka njuggumaa"

ja kun kysyin viestillä (juu viestitellään joskus toisillemme, vaikka ollaan molemmat kotona) että mitä olis tarjolla niin vastaus oli tämmönen:

"Zjata ruplaa pjuoli tuntia tai ykzi örgazmi.."
Mä saattaisin tykätä sun miehestä. ;)
Sori, mutta tää hapannaama taitaa pitää tuon ukkokultansa ihan ittellään, on se sen verran valioyksilö ja jaksaa mun kiukkuiluja kiitettävän hienosti. Niin että toivottavasti me ei tunneta :D
 
saksanvahvistus
Hi kleine, ich hoffe euch geht es gut. Hab schon paar mal probiert anzurufen, aber dein Handy ist ja im Buggy. Ich mach gerade Mittag und denke an euch. Hab dich lieb
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja avio-onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja avio-onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Avio-onnea:
Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
Sori mut mun mielestä tää on hauska poikkeus, koska meilläkin välillä lentelee tällaset viestit. Tässä on sitä TUNNETTA.
No niinpä. Kyllä sitä tunnetta voi näyttää viesteissäkin. Meidän kännyistä löytyy kiukkuviestejä, halipusiviestejä ja huumoria kans. Tylsintä jos viestissä lukee vain "ok" :p

Tämmöisiäkin on mies joskus kirjoitellut:
"Tjule marmjuzka njuggumaa"

ja kun kysyin viestillä (juu viestitellään joskus toisillemme, vaikka ollaan molemmat kotona) että mitä olis tarjolla niin vastaus oli tämmönen:

"Zjata ruplaa pjuoli tuntia tai ykzi örgazmi.."
Mä saattaisin tykätä sun miehestä. ;)
Sori, mutta tää hapannaama taitaa pitää tuon ukkokultansa ihan ittellään, on se sen verran valioyksilö ja jaksaa mun kiukkuiluja kiitettävän hienosti. Niin että toivottavasti me ei tunneta :D
Hehee. Hyvän miehen tunnistaa kyllä siitä, että sietää kunnon itkuraivareita!
 
saksanvahvistus
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja saksanvahvistus:
Hi kleine, ich hoffe euch geht es gut. Hab schon paar mal probiert anzurufen, aber dein Handy ist ja im Buggy. Ich mach gerade Mittag und denke an euch. Hab dich lieb
elikkäs mitä kännystä? en löytänyt sanakirjasta...
Känny on rattaissa (oli jäänyt sinne enkä jaksanut hakea)

 
Alkuperäinen kirjoittaja saksanvahvistus:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja saksanvahvistus:
Hi kleine, ich hoffe euch geht es gut. Hab schon paar mal probiert anzurufen, aber dein Handy ist ja im Buggy. Ich mach gerade Mittag und denke an euch. Hab dich lieb
elikkäs mitä kännystä? en löytänyt sanakirjasta...
Känny on rattaissa (oli jäänyt sinne enkä jaksanut hakea)
tänks B)
 
kkk
"Paskan lapiointia ja puklun siivoamista :) ihanata :) nukkunu varmaan tunnin :) monelta tuut? jos toisit mulle aamupalan"

tässä mies siis hoivas meiän mahatautista vauvaa kotona ku mä olin yöduunissa...
 
RouvaK
"En ole kyllästynyt ja rakastan edelleen sinua. Haluan olla kanssasi. Perustaa yhteisen perheen. pus pus"

( Tää on viimeisin, mikä löytyi kännykästä. Lähetetty 01.09. Tän jälkeen on lähettänyt yhden kuvaviestin ja yhden seksiviestin. Sen poistin, koska en halunnut, että joutuu vääriin käsiin ;) )
 

Yhteistyössä