Kirjoittakaapa tänne viimeisin mieheltänne saama tekstari?

  • Viestiketjun aloittaja liisi
  • Ensimmäinen viesti
turhat jaarittelut pois
"nenätippoja!" ....Tää tuli siis tänään kun olin uimahallissa 7v pojan kans ja isäntä oli yrittäny soittaa,sit laitto viestin=D.Juu,siis meijän 1vee oli isin kans kotona kipeenä ja isukki pyys kipasemaan apteekin kautta.
 
Avio-onnea
Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Avio-onnea:
Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
Sori mut mun mielestä tää on hauska poikkeus, koska meilläkin välillä lentelee tällaset viestit. Tässä on sitä TUNNETTA.
 
avio-onnea
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Avio-onnea:
Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
Sori mut mun mielestä tää on hauska poikkeus, koska meilläkin välillä lentelee tällaset viestit. Tässä on sitä TUNNETTA.
No niinpä. Kyllä sitä tunnetta voi näyttää viesteissäkin. Meidän kännyistä löytyy kiukkuviestejä, halipusiviestejä ja huumoria kans. Tylsintä jos viestissä lukee vain "ok" :p

Tämmöisiäkin on mies joskus kirjoitellut:
"Tjule marmjuzka njuggumaa"

ja kun kysyin viestillä (juu viestitellään joskus toisillemme, vaikka ollaan molemmat kotona) että mitä olis tarjolla niin vastaus oli tämmönen:

"Zjata ruplaa pjuoli tuntia tai ykzi örgazmi.."


 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja avio-onnea:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Avio-onnea:
Oli poika tai ei, olisi joku aamu mukava herätä ja lähteä töihin ihanan ja normaalin vaimon läsnäollessa eikä tuollaisen IKUISEN HAPANNAAMAN. Itselläkin menee fiilikset heti aamusta perseelleen. Jos tämä kaikki johtuu pojasta ja sen itkuista, en halua sun kanssa toista lasta.
Sori mut mun mielestä tää on hauska poikkeus, koska meilläkin välillä lentelee tällaset viestit. Tässä on sitä TUNNETTA.
No niinpä. Kyllä sitä tunnetta voi näyttää viesteissäkin. Meidän kännyistä löytyy kiukkuviestejä, halipusiviestejä ja huumoria kans. Tylsintä jos viestissä lukee vain "ok" :p

Tämmöisiäkin on mies joskus kirjoitellut:
"Tjule marmjuzka njuggumaa"

ja kun kysyin viestillä (juu viestitellään joskus toisillemme, vaikka ollaan molemmat kotona) että mitä olis tarjolla niin vastaus oli tämmönen:

"Zjata ruplaa pjuoli tuntia tai ykzi örgazmi.."
Mä saattaisin tykätä sun miehestä. ;)
 

Yhteistyössä