Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mistä lähtien eri murre on ollut kirjoitus-/kielioppivirhe?
Peesi tähän! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se ärsyttävä tavan :kieh:
JOO!! Tätä en ymmärrä! Mikä ihmeen tavan! AARGHAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Se ärsyttävä tavan :kieh:
Joo toi sydämmessäin pistää aina silmään... Iskä on opettanu että sydämeen mahtuu vain yksi ämmäAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:sydämmessäni
kuulakärki kynä (tai muut yhdyssanavirheet)
meilläki sen opetti samoin sanoin äikän opeAlkuperäinen kirjoittaja <3:Joo toi sydämmessäin pistää aina silmään... Iskä on opettanu että sydämeen mahtuu vain yksi ämmäAlkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:sydämmessäni
kuulakärki kynä (tai muut yhdyssanavirheet)
Tuntuu että toi sana on meille pohojalaasille rasite En tajua kuinka kukaan voi käyttää tota sanaa! Onneksi kukaan mun tuttu ei käytä, vähä menis hermot!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Peesi tähän! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se ärsyttävä tavan :kieh:
Olet oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:Se ottaa niiin paljon silmään kun joku kirjoittaa että enääN...
Miehen kanssa väiteltiin puolustus-sanasta, kun se kirjoitti yhtä urheilujuttua ja väänsi sen sanan koko ajan kahdella ällällä, puoLLustus... Sanokaa nyt että oon oikeassa...
Murretta edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja näitä on PALJON:Kun joku sanoo KETÄÄN vaikka yrittäisi sanoa KUKAAN! Esim. Onko ketään käynyt museossa? AARGH
Oot oikeessa... *puolustaa*Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:Se ottaa niiin paljon silmään kun joku kirjoittaa että enääN...
Miehen kanssa väiteltiin puolustus-sanasta, kun se kirjoitti yhtä urheilujuttua ja väänsi sen sanan koko ajan kahdella ällällä, puoLLustus... Sanokaa nyt että oon oikeassa...
Pulustus oikea termi Sori, ihanaAlkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Olet oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pusse:Se ottaa niiin paljon silmään kun joku kirjoittaa että enääN...
Jos miehesi on FutisForumisti, niin oikea termi on toki pulustus. Sori, meni insideksi, mutta oli pakko mainita. =)