Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:kieh: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:kieh: :xmas:
Voi sun pyhä sylvi sun kanssas :headwall: ........Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Vastasitkin jo ihan turhaan jo kiihdyin |O pitikö sitten niin nopiaan vastata |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kätis vastaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Anteeksi, mut voisitko lainata tota sun kurkkua mulle? tättärä veti super-heppa asun päälle ja lähti espanjaan antamaan kaviosta niille eläinrääkkääjille :|Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Tiipsuuu, mitäs meet tekemään....taikojakoAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä meen nyt tonne... ööö... tonne noin vaan... kun pitää mennä... :saint:
( :heart: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:|O |O |O |O |O EI UHKAILLA MUN KURKKUJA |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kätsyn kurkut on kohta uhanalaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä meen nyt tonne... ööö... tonne noin vaan... kun pitää mennä... :saint:
Aina sä ilmestyt kun mä teen lähtöö... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
No ei noin voi vaan mennä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tiipsuuu, mitäs meet tekemään....taikojakoAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä meen nyt tonne... ööö... tonne noin vaan... kun pitää mennä... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:kieh: :xmas:Mikä rasti!!!!
Tosi hieno on :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:kieh: :xmas:Mikä rasti!!!!
Eikös olekin hiano. Se esittää kurkkusalaattia ja piirsin sen ihan itse. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No ei noin voi vaan mennä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Aina sä ilmestyt kun mä teen lähtöö... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
Mut nyt pitää tosiaan mennä... kun mua kutsutaan
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
No vietä vasta 5 minuutin päästä....kato sanot miehelle että hyvää kannattaa odottaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No ei noin voi vaan mennä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
vietän laatuaikaa miehen kaa...
Kuin sä mun ukon kuvan oot saanut vihkoos |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No vietä vasta 5 minuutin päästä....kato sanot miehelle että hyvää kannattaa odottaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No ei noin voi vaan mennä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
Ai se haluu, että teet sille makkarasämpylän.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No vietä vasta 5 minuutin päästä....kato sanot miehelle että hyvää kannattaa odottaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No ei noin voi vaan mennä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
siis kuule...TÄS LAATUAJAS EI OO KYSE MISTÄÄN SEKSUAALISESTA.............!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kuin sä mun ukon kuvan oot saanut vihkoos |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: