:x yök silakka. Kaskun ei silliä :xAlkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Tampiot mitään uunikalaa haloo???? NYt haussa OIKEA silakka ohje kaivakaas muojat vai onkos tämä jokin feikki...nyt oikea ohje kehiin!!!!
:x yök silakka. Kaskun ei silliä :xAlkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Tampiot mitään uunikalaa haloo???? NYt haussa OIKEA silakka ohje kaivakaas muojat vai onkos tämä jokin feikki...nyt oikea ohje kehiin!!!!
juu yäk :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x yök silakka. Kaskun ei silliä :xAlkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Tampiot mitään uunikalaa haloo???? NYt haussa OIKEA silakka ohje kaivakaas muojat vai onkos tämä jokin feikki...nyt oikea ohje kehiin!!!!
Tiipi, niin mäkin mut mulla ei tosin ole vielä merkkejä....mut mä vähän rupesin epäröimään...lueppa edelliseltä sivulta...tai no onhan se tälläkin sivullaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä sain vihdosta viimein loput kortit tehtyä, kuoret kirjotettua, merkit lätkästyä jne. JIPPII!
Juu mä lukasin jo... kakspiippunen juttu... :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tiipi, niin mäkin mut mulla ei tosin ole vielä merkkejä....mut mä vähän rupesin epäröimään...lueppa edelliseltä sivultaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä sain vihdosta viimein loput kortit tehtyä, kuoret kirjotettua, merkit lätkästyä jne. JIPPII!
juu yäk yäk ja yäk :x :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:juu yäk :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x yök silakka. Kaskun ei silliä :xAlkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Tampiot mitään uunikalaa haloo???? NYt haussa OIKEA silakka ohje kaivakaas muojat vai onkos tämä jokin feikki...nyt oikea ohje kehiin!!!!
nii-i. Sitähän me täällä ihmetellään kans :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Tampiot mitään uunikalaa haloo???? NYt haussa OIKEA silakka ohje kaivakaas muojat vai onkos tämä jokin feikki...nyt oikea ohje kehiin!!!!
|O |O |O |O Itte oot |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:Ok jatkakaa leikkiä ja jne ...ootte muuten aikas sur..siis tonttuja.
Niin no toi otsikko on lähinnä enään vaan otsikko. Täällä me ystävykset turistaan tärkeistä ja jonnin joutavista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin no toi otsikko on lähinnä enään vaan otsikko. Täällä me ystävykset turistaan tärkeistä ja jonnin joutavista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
Tän otsikkohan voisi olla TULE HYVÄLLE MIELELLE =)
pistät vaan niille, kenen kans oot eniten tekemisissäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tiipi, niin mäkin mut mulla ei tosin ole vielä merkkejä....mut mä vähän rupesin epäröimään...lueppa edelliseltä sivulta...tai no onhan se tälläkin sivullaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä sain vihdosta viimein loput kortit tehtyä, kuoret kirjotettua, merkit lätkästyä jne. JIPPII!
Kukkanen olisko sulla selitystä tähän juttuun...täähän on itse asiassa ihan sun syy |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin no toi otsikko on lähinnä enään vaan otsikko. Täällä me ystävykset turistaan tärkeistä ja jonnin joutavista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
Emmätiiä, mutta huomasitko otsikon? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kukkanen olisko sulla selitystä tähän juttuun...täähän on itse asiassa ihan sun syy |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin no toi otsikko on lähinnä enään vaan otsikko. Täällä me ystävykset turistaan tärkeistä ja jonnin joutavista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
Niin vois kyllä tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:pistät vaan niille, kenen kans oot eniten tekemisissäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tiipi, niin mäkin mut mulla ei tosin ole vielä merkkejä....mut mä vähän rupesin epäröimään...lueppa edelliseltä sivulta...tai no onhan se tälläkin sivullaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä sain vihdosta viimein loput kortit tehtyä, kuoret kirjotettua, merkit lätkästyä jne. JIPPII!
Helöy :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hellllllouuuuu :wave:
niin kuulkaas, ei täällä turhaan olla!Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin no toi otsikko on lähinnä enään vaan otsikko. Täällä me ystävykset turistaan tärkeistä ja jonnin joutavista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
paljon järkevämpää, kun pistää kaikille mahdollisille, joiden kanssa ei sit oo kuitenkaan muuten tekemisissä koko vuoden aikana..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin vois kyllä tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:pistät vaan niille, kenen kans oot eniten tekemisissäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tiipi, niin mäkin mut mulla ei tosin ole vielä merkkejä....mut mä vähän rupesin epäröimään...lueppa edelliseltä sivulta...tai no onhan se tälläkin sivullaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä sain vihdosta viimein loput kortit tehtyä, kuoret kirjotettua, merkit lätkästyä jne. JIPPII!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Emmätiiä, mutta huomasitko otsikon? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kukkanen olisko sulla selitystä tähän juttuun...täähän on itse asiassa ihan sun syy |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin no toi otsikko on lähinnä enään vaan otsikko. Täällä me ystävykset turistaan tärkeistä ja jonnin joutavista asioista.Alkuperäinen kirjoittaja HÄH?:Siis häh?
Sä kuulut sisäpiiriin, sitä paitsi se oli Lumikon syytä että otsikko vaihtui :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikös me enää tapetakaan ketjua
Jos mä en haluu tulla aina hyvälle mielelle vaan rähjätä niin enkö mä voi sitten kirjoittaa tänne?