Ite ehdotit sitä' |O |O Annoit mulle väärän idean |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kukis toi otsikko on edelleen väärin |O jos kivikasa haluaakin joskus rähjätä |O . Minä kun en koskaan huuda :saint:
Äläkä mua syytä |O . mähän vaan sanoin että sehan vois olla vaikka toi.....tai vaikka vanukorvaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sä kuulut sisäpiiriin, sitä paitsi se oli Lumikon syytä että otsikko vaihtui :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikös me enää tapetakaan ketjua
Jos mä en haluu tulla aina hyvälle mielelle vaan rähjätä niin enkö mä voi sitten kirjoittaa tänne?
Iiisisti nyt....saat sää joskus huutaakkin....joskus vaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Eikös kurkut ollu purkitettu? |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Hmm..vanukorva *pohtii uutta ideaa*Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Äläkä mua syytä |O . mähän vaan sanoin että sehan vois olla vaikka toi.....tai vaikka vanukorvaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sä kuulut sisäpiiriin, sitä paitsi se oli Lumikon syytä että otsikko vaihtui :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikös me enää tapetakaan ketjua
Jos mä en haluu tulla aina hyvälle mielelle vaan rähjätä niin enkö mä voi sitten kirjoittaa tänne?
Uusia kävin hakee......Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikös kurkut ollu purkitettu? |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Heippa kätsis :saint:
mä luulen, että kaikki on jo unohtanut sen, miksi tää ketju alunperin pistettiin pystyyn... kun tää pirulainen ei kuole millään....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikös me enää tapetakaan ketjua
Anteeksi, mut voisitko lainata tota sun kurkkua mulle? tättärä veti super-heppa asun päälle ja lähti espanjaan antamaan kaviosta niille eläinrääkkääjille :|Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Jassoo. Se lentomobiili ei sitten viehättänytkään...?Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Uusia kävin hakee......Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Eikös kurkut ollu purkitettu? |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Heippa kätsis :saint:
Mikä se vanha oli, unohtui jo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Taas oli otsake muuttunut... eikä oo edes sama kun alkuperänen
Ai joo, niin olikin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kuules kukkakeppi se otsikko oli kirjoitatko USEIN ketjuntappoviestejä |O |O
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No nyt näyttää siltä miltä pitääkin
Kätis vastaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Anteeksi, mut voisitko lainata tota sun kurkkua mulle? tättärä veti super-heppa asun päälle ja lähti espanjaan antamaan kaviosta niille eläinrääkkääjille :|Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
|O |O |O |O |O EI UHKAILLA MUN KURKKUJA |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kätsyn kurkut on kohta uhanalaisia.
Vastasitkin jo ihan turhaan jo kiihdyin |O pitikö sitten niin nopiaan vastata |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kätis vastaa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Anteeksi, mut voisitko lainata tota sun kurkkua mulle? tättärä veti super-heppa asun päälle ja lähti espanjaan antamaan kaviosta niille eläinrääkkääjille :|Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: