Älä viitti B) Kai sä nyt oot nähnyt minkälaiset miehen aivot on....keskustelu on ihaan pikkiriikkinen piste ja loput ajatukset on seksissä....Se vaan näyttelee että kuuntelee sua. Ja lopuksi kuitenkin päädytte siihen,juu, näin onAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No vietä vasta 5 minuutin päästä....kato sanot miehelle että hyvää kannattaa odottaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No ei noin voi vaan mennä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terve ja samal heippa. :wave:
vietän laatuaikaa miehen kaa...
siis kuule...TÄS LAATUAJAS EI OO KYSE MISTÄÄN SEKSUAALISESTA.............!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O
no just joo.......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etteks työ muka tunne miuta...kyse on tietysti telkkarista ja ohjelma on sydämen asialla mitä katotaan nauhalta...tää on nii herkkää ja lovee... :heart: :hug:
et vai usko? |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:no just joo.......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etteks työ muka tunne miuta...kyse on tietysti telkkarista ja ohjelma on sydämen asialla mitä katotaan nauhalta...tää on nii herkkää ja lovee... :heart: :hug:
|O |O |O no en |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:et vai usko? |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:no just joo.......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etteks työ muka tunne miuta...kyse on tietysti telkkarista ja ohjelma on sydämen asialla mitä katotaan nauhalta...tää on nii herkkää ja lovee... :heart: :hug:
Ai sä annoitkin uuden nimityksen tv orjan tilalle :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:etteks työ muka tunne miuta...kyse on tietysti telkkarista ja ohjelma on sydämen asialla mitä katotaan nauhalta...tää on nii herkkää ja lovee... :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:höh, mä jään sit pois tästä ketjusta nyt, ku kukaan ei voi odottaa mua vanhaa ja hidasta... :'(
joo, auttais kuule todella paljon, ni sit te ette kaahais!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:höh, mä jään sit pois tästä ketjusta nyt, ku kukaan ei voi odottaa mua vanhaa ja hidasta... :'(
Auttaiskos jos laitettaisiin tällainen liikennemerkki tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:APUA |O V tulee, miksei kukaan sanonut et mee jo kattomaan |O
Sä oot kyllä niin V..... sekaisin tuosta tv:stä....katseluaikaa pitäis jo rajusti rajoittaa :headwall: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:APUA |O V tulee, miksei kukaan sanonut et mee jo kattomaan |O
Täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo hylkikää vaa,jättäkää yksin,älkää olko enää kavereit... :ashamed: