vai että lipsahti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäsköhän mennä ottaan burana dflsglfg...sori tirskuin ja sormi lipsahti
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:noi on niin hyvä toi tädädä tättärää :heart: oot niin mun lemppari..mä mässytänkin pitsaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!ja on niin paljon valkosipulia että pyörtykää..
Onhan se oikeesti ihan hyvää, menee hyvinkin pitsassa ym. Mut just nyt ei oikeen nappaa, niinkun nyt ei mikään muukaan kurkusta alas laitettava.. :$Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Olen sellanen valkkarihullu että tunget sitä melkein keittoonkin ja leivänpäälle jaa..miksköhän ukko ei tykkää
:kieh: no mitäs tuut halailee..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:noi on niin hyvä toi tädädä tättärää :heart: oot niin mun lemppari..mä mässytänkin pitsaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!ja on niin paljon valkosipulia että pyörtykää.....tuoksuitpas sipulille
kuis ny sillee?Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Onhan se oikeesti ihan hyvää, menee hyvinkin pitsassa ym. Mut just nyt ei oikeen nappaa, niinkun nyt ei mikään muukaan kurkusta alas laitettava.. :$Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Olen sellanen valkkarihullu että tunget sitä melkein keittoonkin ja leivänpäälle jaa..miksköhän ukko ei tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:okei älä tapa mua
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja vili43::wave:
mitä sie huijot siel,terve vaan. :wave:
Antaa taustamusiikkiaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nukkumatti, nukkumatti lasten, kun vain saavut pommin laitan niskaas. Siitä jos vain selviät niin kaappaan, koko pussis ja juoksen nurkan taa
Alkuperäinen kirjoittaja vili43::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja vili43::wave:
mitä sie huijot siel,terve vaan. :wave:
hyi helkkari..jos mun mies tois mulle budabestii niin oksentaisin sen päälle..onneks ei arvaa tuoda..on se se verran järkevä mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jeesus meil on uus hiiri...ja tää rullaa niin kevyest.mies nääs tuli just kotiin ja se oli ostanu uuden hiiren ja budapestii on se vaan niin ihana mies. :heart: :heart: :heart:
No voi että..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Se ei nuku, ei
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hyi helkkari..jos mun mies tois mulle budabestii niin oksentaisin sen päälle..onneks ei arvaa tuoda..on se se verran järkevä mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jeesus meil on uus hiiri...ja tää rullaa niin kevyest.mies nääs tuli just kotiin ja se oli ostanu uuden hiiren ja budapestii on se vaan niin ihana mies. :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hyi helkkari..jos mun mies tois mulle budabestii niin oksentaisin sen päälle..onneks ei arvaa tuoda..on se se verran järkevä mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jeesus meil on uus hiiri...ja tää rullaa niin kevyest.mies nääs tuli just kotiin ja se oli ostanu uuden hiiren ja budapestii on se vaan niin ihana mies. :heart: :heart: :heart:
jaa...mie nyt vaa olin nii ilonen... :ashamed:
Ei ainakaan erehtyis toista kertaa tuomaanAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hyi helkkari..jos mun mies tois mulle budabestii niin oksentaisin sen päälle..onneks ei arvaa tuoda..on se se verran järkevä mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jeesus meil on uus hiiri...ja tää rullaa niin kevyest.mies nääs tuli just kotiin ja se oli ostanu uuden hiiren ja budapestii on se vaan niin ihana mies. :heart: :heart: :heart: