Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Kaikki taas katos |O Aina sama juttu |O Mä en ala enää |O
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O :'(

mietippä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!kaikki miettikää sitä!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O mie en tääl haluu olla. :'(
Haluut kuitenkin...älä nyt....kyllä ne budapestit on ihan jees ( :x ). Ja sun miehes toi vielä ihanan hiirenkin

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:

mietippä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!kaikki miettikää sitä!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O mie en tääl haluu olla. :'(
Haluut kuitenkin...älä nyt....kyllä ne budapestit on ihan jees ( :x ). Ja sun miehes toi vielä ihanan hiirenkin

kyl mie haluun olla teijen kaa tääl,mut rupes harmittaan ku omasta mielestä on kiva saada vaik sit uus hiiri.nimittäin se meijen vanha hiiri oli jo ihan paska...ei toiminu juur yhtään. :ashamed:
ja mie tykkään budapesteista tosi paljon. :p

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Hellou!
Nyt on mennyt miehen koulutus nappiin! Äijä lähti ostaa kaupasta leffanameja..sipsejä, dippiä ja suklaatia :p
Hyvä hyvä :D Meilläkin kävi kun pikkasen vihjasin... :p :p Nää herkutteluillat on kyllä mukavia. Vaikkakin kohta joudun poistumaan tuonne sohvalle elokuvan ja herkkujen pariin ja tämä ketju jää minua syvästi kaipaamaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Hellou!
Nyt on mennyt miehen koulutus nappiin! Äijä lähti ostaa kaupasta leffanameja..sipsejä, dippiä ja suklaatia :p
Hyvä hyvä :D Meilläkin kävi kun pikkasen vihjasin... :p :p Nää herkutteluillat on kyllä mukavia. Vaikkakin kohta joudun poistumaan tuonne sohvalle elokuvan ja herkkujen pariin ja tämä ketju jää minua syvästi kaipaamaan :saint:
Määääääkin kohta poistun. Lainattiin kaverilta Borat. Jos vaikka olisi katsomisen arvoinen leffa.

ÄLÄ mee, mä en voi elää ilman sua....
kohan sanot...okei en mie mee mihkään. :D :D :D

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Saanko mä mennä katto leffaa?
. Mä tulisin sitten myöhemmin käymään =) :saint:
et koska mä olen täällä nyt..ja myöhemmin en..en vasta kuin huomenna :D
Aijaa, no en kai mä sitten mee. Niin ja se alkoikin vasta ysiltä :D
nonii kivaa lumppari..! :D mennään sitten yhdessä ysiltä :D :saint:

Status