sun piti tulla meille :'(Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:TÄH!? enhkä ole sua ikinä pettäny?.mitä hittoa? :saint:
sun piti tulla meille :'(Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:TÄH!? enhkä ole sua ikinä pettäny?.mitä hittoa? :saint:
se on hauska.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ace ventura-luonto kutsuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Saanko mä mennä katto leffaa?. Mä tulisin sitten myöhemmin käymään =) :saint:
mitä leffaa?
ainii ..voi kusi..mutta sä itse sanoit että ootat mua varmaan vielä ensvuonnakin..hihAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:sun piti tulla meille :'(Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:TÄH!? enhkä ole sua ikinä pettäny?.mitä hittoa? :saint:
eli et ymmärtänyt vihjettä, etten tahdo odottaa :'( :| mä arvasin tän.. läskejä sorsitaan taas :'( |O |O |O ( :kieh: :saint: )Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ainii ..voi kusi..mutta sä itse sanoit että ootat mua varmaan vielä ensvuonnakin..hih
Hyvä! huomenna sitten nähdäääääN!!Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:eli et ymmärtänyt vihjettä, etten tahdo odottaa :'( :| mä arvasin tän.. läskejä sorsitaan taas :'( |O |O |O ( :kieh: :saint: )Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ainii ..voi kusi..mutta sä itse sanoit että ootat mua varmaan vielä ensvuonnakin..hih
saan auton muutes :heart:
NiiiiinKo mä olen vili43 - ketjuntappaja :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:itte tulit heti tänne.Alkuperäinen kirjoittaja vili43::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
VILI, huomasitko kun lauloin sulle?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VILI Mä haluan laulaa sulle:Hei vili vilperi, vili vilperi, me kaikki sulle lauletaan, Hei vilili vilperi, vilperi me kaikki sut jo tunnetaan...
jos mä uskallan :ashamed: :snotty: :|Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Hyvä! huomenna sitten nähdäääääN!!
en mä oo oikeesti pelottava..mä oon hiton hauskakin...kai nyt oot sen nähnyAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:jos mä uskallan :ashamed: :snotty: :|Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Hyvä! huomenna sitten nähdäääääN!!
Joo, tää kone vattuilee mulle |O . Se nakkas mut pihalleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ongelmia,näytät meinaan vähän poissaolevalta.
tjooooo siitä hauskuudesta voidaan olla montaa erimieltä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en mä oo oikeesti pelottava..mä oon hiton hauskakin...kai nyt oot sen nähny
vittu! tuosta hyvästä kuristan sut huomenna ei vaa..heh..oliko pakko kiusiaAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:http://www.youtube.com/watch?v=AZ9a2aA8pi4 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:tjooooo siitä hauskuudesta voidaan olla montaa erimieltä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:en mä oo oikeesti pelottava..mä oon hiton hauskakin...kai nyt oot sen nähny
Mä mitään huomaa... :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VILI, huomasitko kun lauloin sulle?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:VILI Mä haluan laulaa sulle:Hei vili vilperi, vili vilperi, me kaikki sulle lauletaan, Hei vilili vilperi, vilperi me kaikki sut jo tunnetaan...