Istus siihen ni mä vähän hierasen sitä niskaa.. *murjoo* Helpottaako?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ääääh.. Kuka hitto mut taas kerran puhu ympäri tähän hommaan?? Miks ihmeessä mä menin hommaamaan itteni tähän tilaan?!? |O
Miehen täytyy olla syyllinen, mä vielä ammun sitä persauksille suolapanoksilla.. :kieh:
miehet on just välil tollasii...miekii oon aatellu miten mie oon ajanu itteni TÄHÄN!!!!!!!!!!! tilaan...ku niskaa jumittaa edelleen vit.... siis tosi kovin. :kieh: |O
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Istus siihen ni mä vähän hierasen sitä niskaa.. *murjoo* Helpottaako?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ääääh.. Kuka hitto mut taas kerran puhu ympäri tähän hommaan?? Miks ihmeessä mä menin hommaamaan itteni tähän tilaan?!? |O
Miehen täytyy olla syyllinen, mä vielä ammun sitä persauksille suolapanoksilla.. :kieh:
miehet on just välil tollasii...miekii oon aatellu miten mie oon ajanu itteni TÄHÄN!!!!!!!!!!! tilaan...ku niskaa jumittaa edelleen vit.... siis tosi kovin. :kieh: |O
No iltaa sinä ja TÄTTÄRÄAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Se ei ole poni |O vaan lämminverinen tättärä, ISO heppaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
taas se kipittää pounilla. :wave:
noi on niin hyvä toi tädädä tättärää :heart: oot niin mun lemppari..mä mässytänkin pitsaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
juu sen hevosen nmi on helvetiaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Se ei ole poni |O vaan lämminverinen tättärä, ISO heppaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
No ei ainakaan meillä ole enää..tyttö nukkuupi jo onnellisenaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Meiän pojan rytmi on ihan sekasin... Nukkumattia saadaan odotella vielä ainakin kaks tuntia!! |O |O
Ette sitten jää masan kans kahvitteleen, lähetätte sen heti meille kun teillä homma selevä! Onko selevä? |O
sorke...unohin,on se tättärä uljas koni.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Se ei ole poni |O vaan lämminverinen tättärä, ISO heppaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Terse taas..meikä on täällä..et tulkaas
Päin lättyäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Toi apina ei taaskaan nuku |O . Tääs oon saanu jo tutista, tuttipullosta päin lättyä. Ja tuo vietävän nallekin vielä |O |O
No ootko varma ettei se teiän tyty jääny roikkumaan sen housunlahkeeseen tai jotain?!? |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:No ei ainakaan meillä ole enää..tyttö nukkuupi jo onnellisenaAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Meiän pojan rytmi on ihan sekasin... Nukkumattia saadaan odotella vielä ainakin kaks tuntia!! |O |O
Ette sitten jää masan kans kahvitteleen, lähetätte sen heti meille kun teillä homma selevä! Onko selevä? |O
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:noi on niin hyvä toi tädädä tättärää :heart: oot niin mun lemppari..mä mässytänkin pitsaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!ja on niin paljon valkosipulia että pyörtykää..
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:noi on niin hyvä toi tädädä tättärää :heart: oot niin mun lemppari..mä mässytänkin pitsaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!ja on niin paljon valkosipulia että pyörtykää..
Oikeesti, valkosipulia... :x *yööööörghh* Sori kaverit.. *pyyhkii suupieliään*