Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Ääääh.. Kuka hitto mut taas kerran puhu ympäri tähän hommaan?? Miks ihmeessä mä menin hommaamaan itteni tähän tilaan?!? |O
Miehen täytyy olla syyllinen, mä vielä ammun sitä persauksille suolapanoksilla.. :kieh:

miehet on just välil tollasii...miekii oon aatellu miten mie oon ajanu itteni TÄHÄN!!!!!!!!!!! tilaan...ku niskaa jumittaa edelleen vit.... siis tosi kovin. :D :kieh: |O
Istus siihen ni mä vähän hierasen sitä niskaa.. *murjoo* Helpottaako?

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Ääääh.. Kuka hitto mut taas kerran puhu ympäri tähän hommaan?? Miks ihmeessä mä menin hommaamaan itteni tähän tilaan?!? |O
Miehen täytyy olla syyllinen, mä vielä ammun sitä persauksille suolapanoksilla.. :kieh:

miehet on just välil tollasii...miekii oon aatellu miten mie oon ajanu itteni TÄHÄN!!!!!!!!!!! tilaan...ku niskaa jumittaa edelleen vit.... siis tosi kovin. :D :kieh: |O
Istus siihen ni mä vähän hierasen sitä niskaa.. *murjoo* Helpottaako?

ai saat...,ai perk...,koskeeeeeeeeeee |O

Meiän pojan rytmi on ihan sekasin... Nukkumattia saadaan odotella vielä ainakin kaks tuntia!! |O |O
Ette sitten jää masan kans kahvitteleen, lähetätte sen heti meille kun teillä homma selevä! Onko selevä? |O

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Meiän pojan rytmi on ihan sekasin... Nukkumattia saadaan odotella vielä ainakin kaks tuntia!! |O |O
Ette sitten jää masan kans kahvitteleen, lähetätte sen heti meille kun teillä homma selevä! Onko selevä? |O
No ei ainakaan meillä ole enää..tyttö nukkuupi jo onnellisena :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
No ei ainakaan meillä ole enää..tyttö nukkuupi jo onnellisena :D
No ootko varma ettei se teiän tyty jääny roikkumaan sen housunlahkeeseen tai jotain?!? |O
Ei vaa... poika on niin hyväntuulinen, että mun puolesta saa kikatella tossa isänsä kainalossa niin pitkään kun haluaa :heart:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
tädädä tättärää!!!!
noi on niin hyvä toi tädädä tättärää :heart: oot niin mun lemppari..mä mässytänkin pitsaa
ja on niin paljon valkosipulia että pyörtykää..

Oikeesti, valkosipulia... :x *yööööörghh* Sori kaverit.. *pyyhkii suupieliään*
:LOL: :LOL:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä