Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
huomenta kaverit.katoin noita yöllisiä juttuja,siis onks pikkujoulut tulossa? :) :wave:
Varmaankin :D . Mut ensin pitää ottaa yölliset bile-konkarit puhutteluun, kun tuollalailla bilettävät, kun muut on nukkumassa |O
Ei myö vielä biletetty. Aloitettiin vaan suunnittelemaan pikkujoulubileitä. Mikä olisi hyvä päivä pippaloille? Kaikki innolla mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
huomenta kaverit.katoin noita yöllisiä juttuja,siis onks pikkujoulut tulossa? :) :wave:
Varmaankin :D . Mut ensin pitää ottaa yölliset bile-konkarit puhutteluun, kun tuollalailla bilettävät, kun muut on nukkumassa |O
Ei myö vielä biletetty. Aloitettiin vaan suunnittelemaan pikkujoulubileitä. Mikä olisi hyvä päivä pippaloille? Kaikki innolla mukaan :)
Pitäiskö uskoa...
...

Ai kauheeta, mä juoksin tänne!!!! Täällä on lunta, ihan sekaisin onnesta :heart: :eek: :LOL: :hug: =) :saint: Lunta on tullut jo niin paljon et maa on valkonen

IIK, ihkua!!!!Tulkaa kaikki, niin halataan lumisade hali

Nyt pitää lähtee kauppaan :wave: :wave:

Ai kauheeta, mä juoksin tänne!!!! Täällä on lunta, ihan sekaisin onnesta :heart: :eek: :LOL: :hug: =) :saint: Lunta on tullut jo niin paljon et maa on valkonen

No kylläpäs sä puhkut energiaa!! :D :LOL: :LOL:
Täällä ei oo lunta yhtään... Vettä sataa :(
Mut en mä masennu :D

vettä,vettä,vettä...hihku sie vaan... :kieh:

meillä kait on hiihdetty jo monta viikkoa =)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä