:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Jahas, mie meen odottelemaan niitä pikkujouluja. Eli toisinsanoen vietän omat joulut tuolla ammeessa kun ei mua sieltä kukaan kaipaile. :wave:
Ei myö vielä biletetty. Aloitettiin vaan suunnittelemaan pikkujoulubileitä. Mikä olisi hyvä päivä pippaloille? Kaikki innolla mukaanAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Varmaankin . Mut ensin pitää ottaa yölliset bile-konkarit puhutteluun, kun tuollalailla bilettävät, kun muut on nukkumassa |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta kaverit.katoin noita yöllisiä juttuja,siis onks pikkujoulut tulossa? :wave:
Pitäiskö uskoa...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ei myö vielä biletetty. Aloitettiin vaan suunnittelemaan pikkujoulubileitä. Mikä olisi hyvä päivä pippaloille? Kaikki innolla mukaanAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Varmaankin . Mut ensin pitää ottaa yölliset bile-konkarit puhutteluun, kun tuollalailla bilettävät, kun muut on nukkumassa |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta kaverit.katoin noita yöllisiä juttuja,siis onks pikkujoulut tulossa? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
No kylläpäs sä puhkut energiaa!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ai kauheeta, mä juoksin tänne!!!! Täällä on lunta, ihan sekaisin onnesta :heart: :hug: =) :saint: Lunta on tullut jo niin paljon et maa on valkonen
IIK, ihkua!!!!Tulkaa kaikki, niin halataan lumisade hali
Nyt pitää lähtee kauppaan :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ai kauheeta, mä juoksin tänne!!!! Täällä on lunta, ihan sekaisin onnesta :heart: :hug: =) :saint: Lunta on tullut jo niin paljon et maa on valkonen
meillä kait on hiihdetty jo monta viikkoa =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ai kauheeta, mä juoksin tänne!!!! Täällä on lunta, ihan sekaisin onnesta :heart: :hug: =) :saint: Lunta on tullut jo niin paljon et maa on valkonen
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Jaahas, sitten ruuanlaittoon ja pojan kanssa leikkimään *yrittää esittää pirteää ja reipasta kotiäitiä*
Nähdään taas :wave: