Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kiitti vaan. :ashamed:
No kamu :hug: Anteeks, en mä kerenny... :hug:
Hus hus siitä *antaa vauhtia* :D
*juoksee takasin kattiloiden ääreen*

älä mee...miul ois muutama minsa aikaa olla täs kun pohja on nousemas,sit pitää mennä...hö,ihme porukkaa ain olevinaa niin kiire. :eek:
No kun no kun no kun no kun... on kiire, kun kun kun... koska... öööö... aamulla vähän laskottelin :saint: :snotty: :D eh... :saint:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:wave: tää ois täällä :D
:wave: Mis oot luuhannu?
Mä kokkailen parhaillaan ja touhuan kotihommia... Käyn aina välillä piipahtelemassa... :wave:
no on ollut vähän muita puuhia tässä....munkin pitäs imuroida..mutta taidan jättää kotihommat huomiseen

Mä kokkailen parhaillaan ja touhuan kotihommia... Käyn aina välillä piipahtelemassa... :wave:
no on ollut vähän muita puuhia tässä....munkin pitäs imuroida..mutta taidan jättää kotihommat huomiseen
:eek: Mitä muuta puuhaa? EI voi käsittää... Äääääläs nyt selittele... oot kuitenkin väijynyt taustalla koko ajan :LOL: :LOL: :LOL:

Mä oon ollu tosi tehokas viimeset pari tuntia. Imuroin, luuttusin lattiat, viikkasin pyykit, tyhjensin tiskikoneen ja tein ruuat. Ja siinä sivussa leikin pojan kanssa ja kävin täällä kirjottelemassa. :D Hyvä minä. Nyt voin sitten itseeni tyytyväisenä vähän aikaa taas istuskella :saint: :LOL:

TheUnforgiven
:eek: Mitä muuta puuhaa? EI voi käsittää... Äääääläs nyt selittele... oot kuitenkin väijynyt taustalla koko ajan :LOL: :LOL: :LOL:

Mä oon ollu tosi tehokas viimeset pari tuntia. Imuroin, luuttusin lattiat, viikkasin pyykit, tyhjensin tiskikoneen ja tein ruuat. Ja siinä sivussa leikin pojan kanssa ja kävin täällä kirjottelemassa. :D Hyvä minä. Nyt voin sitten itseeni tyytyväisenä vähän aikaa taas istuskella :saint: :LOL:
no voi paska..oikeen tuli paha mieli kun sä oot ollu noin reipas ja mä en ole mitään tehny..huomenna kylläkin lupaan :) juu..nii..no..selityksiä..hmm..eihän mulla parempaa ole kuin tämä..olin väijymässä juu :LOL: :LOL:

TheUnforgiven
Ei saa tulla paha mieli!! Mulla oli vaan joku "kohtaus" ja ylitin itsenikin :LOL:
ARRRRRVASIN, senkin tirkistelijä... siellä väijyny ja laatinu suunnitelmia :kieh: :LOL:
:kieh: :kieh: niimpä..niimpä..mulla puuttu listasta vielä pari juttua ja sainkin täytettä nyt niihin :whistle:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Miksi tuollainen ilme? :hug:
mulla on niin tappavan tylsää.. ja täällä te vaan sitte ootte kaikki niin hyvää pataa toistenne kanssa ettekä leiki mun kanssani |O |O |O |O |O |O :'(
no anteeks honey..tuu meidän kanssa..mut kannattaa sit tehdä muistiin panoja ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä