No häipykää nyt sitten vaan, ei mua haittaa, ei yhtään, eikä pätkän vertaa
älä itke kamu...miun täytyy oikeesti mennä,tuppaa vähän vauhtia miuhun että menisin jo.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:No häipykää nyt sitten vaan, ei mua haittaa, ei yhtään, eikä pätkän vertaa
*juoksee koneelle* No älähän nyt kamu *silittää päätä* Mun on pakko... Mä tuun kyllä viä takas :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:No en olis teistäkään kaverit uskonut että te ihan oikeasti jätätte mut yksin. :'( :ashamed:
No kamu :hug: Anteeks, en mä kerenny... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan. :ashamed:
:wave: Mis oot luuhannu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: tää ois täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No kamu :hug: Anteeks, en mä kerenny... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan. :ashamed:
Hus hus siitä *antaa vauhtia*
*juoksee takasin kattiloiden ääreen*
No kun no kun no kun no kun... on kiire, kun kun kun... koska... öööö... aamulla vähän laskottelin :saint: :snotty: eh... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No kamu :hug: Anteeks, en mä kerenny... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan. :ashamed:
Hus hus siitä *antaa vauhtia*
*juoksee takasin kattiloiden ääreen*
älä mee...miul ois muutama minsa aikaa olla täs kun pohja on nousemas,sit pitää mennä...hö,ihme porukkaa ain olevinaa niin kiire.
pizzaa.. Älä oo vihanen... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:antaa olla...mie meen pois...sitä hiton pizzaa vääntään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:pizzaa.. Älä oo vihanen... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:antaa olla...mie meen pois...sitä hiton pizzaa vääntään.
no on ollut vähän muita puuhia tässä....munkin pitäs imuroida..mutta taidan jättää kotihommat huomiseenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Mis oot luuhannu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: tää ois täällä
Mä kokkailen parhaillaan ja touhuan kotihommia... Käyn aina välillä piipahtelemassa... :wave:
moikkelis B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Mitä muuta puuhaa? EI voi käsittää... Äääääläs nyt selittele... oot kuitenkin väijynyt taustalla koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no on ollut vähän muita puuhia tässä....munkin pitäs imuroida..mutta taidan jättää kotihommat huomiseenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Mis oot luuhannu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: tää ois täällä
Mä kokkailen parhaillaan ja touhuan kotihommia... Käyn aina välillä piipahtelemassa... :wave:
no voi paska..oikeen tuli paha mieli kun sä oot ollu noin reipas ja mä en ole mitään tehny..huomenna kylläkin lupaan juu..nii..no..selityksiä..hmm..eihän mulla parempaa ole kuin tämä..olin väijymässä juuAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mitä muuta puuhaa? EI voi käsittää... Äääääläs nyt selittele... oot kuitenkin väijynyt taustalla koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no on ollut vähän muita puuhia tässä....munkin pitäs imuroida..mutta taidan jättää kotihommat huomiseenAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Mis oot luuhannu?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: tää ois täällä
Mä oon ollu tosi tehokas viimeset pari tuntia. Imuroin, luuttusin lattiat, viikkasin pyykit, tyhjensin tiskikoneen ja tein ruuat. Ja siinä sivussa leikin pojan kanssa ja kävin täällä kirjottelemassa. Hyvä minä. Nyt voin sitten itseeni tyytyväisenä vähän aikaa taas istuskella :saint:
:kieh: :kieh: niimpä..niimpä..mulla puuttu listasta vielä pari juttua ja sainkin täytettä nyt niihinAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ei saa tulla paha mieli!! Mulla oli vaan joku "kohtaus" ja ylitin itsenikin
ARRRRRVASIN, senkin tirkistelijä... siellä väijyny ja laatinu suunnitelmia :kieh:
Miksi tuollainen ilme? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna::snotty:
mulla on niin tappavan tylsää.. ja täällä te vaan sitte ootte kaikki niin hyvää pataa toistenne kanssa ettekä leiki mun kanssani |O |O |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Miksi tuollainen ilme? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna::snotty:
no anteeks honey..tuu meidän kanssa..mut kannattaa sit tehdä muistiin panojaAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mulla on niin tappavan tylsää.. ja täällä te vaan sitte ootte kaikki niin hyvää pataa toistenne kanssa ettekä leiki mun kanssani |O |O |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Miksi tuollainen ilme? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna::snotty: