juu ei tarvitse.. kyllä mä yksinäni pärjään :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no anteeks honey..tuu meidän kanssa..mut kannattaa sit tehdä muistiin panoja
:saint:
juu ei tarvitse.. kyllä mä yksinäni pärjään :snotty: |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no anteeks honey..tuu meidän kanssa..mut kannattaa sit tehdä muistiin panoja
tää vois leikkii..mitäs leikittäis..Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Tää tuli taas takaisin :wave: Leikkiikö joku mun kaa?
Leikitäänhän me sunkin kaa :hug: mukaan vaan HöpöAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mulla on niin tappavan tylsää.. ja täällä te vaan sitte ootte kaikki niin hyvää pataa toistenne kanssa ettekä leiki mun kanssani |O |O |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Miksi tuollainen ilme? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna::snotty:
me ollaan kaikkien kavereita..jopa nukkumatti on jaettuAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Leikitäänhän me sunkin kaa :hug: mukaan vaan HöpöAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mulla on niin tappavan tylsää.. ja täällä te vaan sitte ootte kaikki niin hyvää pataa toistenne kanssa ettekä leiki mun kanssani |O |O |O |O |O |O :'(Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Miksi tuollainen ilme? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna::snotty:
nyt kuule hymy esiin! miks haluut kiukutella :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:ja mä ku täällä yritän ihan huvikseni teille kiukutella.. (mies on töissä, hälle ei voi nyt kiukuta)ni mä tulen väkisinki hyvälle tuulelle ku mä luen näitä juttuja |O :headwall:
Niin.. täällä ei kiukuttelu onnistu. Tai kiukkuolo katoo hyvinki pian kun tänne pistäytyy Päivän nauruannos on hyvin pian kerätty tästä kejustaAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:ja mä ku täällä yritän ihan huvikseni teille kiukutella.. (mies on töissä, hälle ei voi nyt kiukuta)ni mä tulen väkisinki hyvälle tuulelle ku mä luen näitä juttuja |O :headwall:
no vaikka sen takia että tää ketju loppuisAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:nyt kuule hymy esiin! miks haluut kiukutella :kieh:
totta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Niin.. täällä ei kiukuttelu onnistu. Tai kiukkuolo katoo hyvinki pian kun tänne pistäytyy Päivän nauruannos on hyvin pian kerätty tästä kejusta
Mie voin tulla pomppimaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
ihanaa..kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Meillä on paremmat kemut tiedossaAlkuperäinen kirjoittaja pihlis:Tämä tyttö lähtee nyt pikkujouluihin :-D
Repikää siitä !
mie tuun jihhuuuAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Mie voin tulla pomppimaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Tai no hyh hyh, enpäs tulekkaan. :x
Tuo kakkonen haisee, joten palailen taas kohta. :x
ja mehän revitään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Meillä on paremmat kemut tiedossaAlkuperäinen kirjoittaja pihlis:Tämä tyttö lähtee nyt pikkujouluihin :-D
Repikää siitä !
me ei sit nähdä ikinä :/ :snotty: :'(Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:no vaikka sen takia että tää ketju loppuisAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:nyt kuule hymy esiin! miks haluut kiukutella :kieh:
Ei vaa.. mä alan kyllästyy tähän tasasen tylsään olemiseen |O ja siihen että mä en ehkä saa huomenna illalla autoa :'(
jos mä en saa autoa ni mä tulen taksilla sut hakemaan ja herra saa maksaa B) .. kyllä mä viel taistelen sen asian puolesta..Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:me ei sit nähdä ikinä :/ :snotty: :'(
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
B) good for you!Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:jos mä en saa autoa ni mä tulen taksilla sut hakemaan ja herra saa maksaa B) .. kyllä mä viel taistelen sen asian puolesta..Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:me ei sit nähdä ikinä :/ :snotty: :'(