:hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miun on kans lopetettava kun mies käskee.kuulemma häirittee tää naputtelu ääni (harmi kun tää masiina ei oikein mahu muualle ku makkariin).joten hyvää yötä kaikille tasapuolisesti ja huomenna uudet kujeet. :wave:
Anna sille korvatulpat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miun on kans lopetettava kun mies käskee.kuulemma häirittee tää naputtelu ääni (harmi kun tää masiina ei oikein mahu muualle ku makkariin).joten hyvää yötä kaikille tasapuolisesti ja huomenna uudet kujeet. :wave:
No meni maku kirjoitella mitään kun joku harmaa tulee (ja nostaa) tätä ketjua ja syyttää miuta siitä :'( :/ ...joten so long :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No meni maku kirjoitella mitään kun joku harmaa tulee (ja nostaa) tätä ketjua ja syyttää miuta siitä :'( :/ ...joten so long :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
On vähän herkkis fiilikset :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No meni maku kirjoitella mitään kun joku harmaa tulee (ja nostaa) tätä ketjua ja syyttää miuta siitä :'( :/ ...joten so long :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
No älä noista harmaista välitä. :hug:
Joku harmaa meni aukomaan päätään. |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mikäs kukkista herkistelee?
Tulevat menkat, mutta koetan lääkitä tätä murhetta suklaallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mikäs kukkista herkistelee?
Juu mä huomasin sen, mutta ajattelin et onko jotain muutakin että tuntu nuo aukomiset sitten entistä pahemmalta.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Joku harmaa meni aukomaan päätään. |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mikäs kukkista herkistelee?
No tuota mä en varmaan ees noteerais muina hetkinä, mutta nyt... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Joku harmaa meni aukomaan päätään. |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mikäs kukkista herkistelee?
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kiitos Vaikkakin mun mielestä tuo hymiö yrittää puristella miun tissejä enempi kuin halata *suojaa edustaansa kämmenten taakse ja ottaa pari loikka askelta taaksepäin*Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
On se halaus....Ottaa avosylin vastaan... Mulla on vaan niin isot kädet :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ei toi mikään halaus ole. Varo vaan Kukkaseni ettet tipahda tuolla työnnöllä ketjusta pihalle.
Öitä :wave:
Katos katos, me huomattiin _melkein_ sama asiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Ei toi mikään halaus ole. Varo vaan Kukkaseni ettet tipahda tuolla työnnöllä ketjusta pihalle.
Öitä :wave: