Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
Sitäpaitti kävin ruokkimassa koiran yötä vasten
Meilläkin on ollut sheltti. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
NYT SE LOPPUAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jiihaa ja leffa sen kun paraneeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Välikertomus leffasta: isi muuttu lumiukoksi ja ja aika hurjaa, täytyy mennä jatkaa...jihaa
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:NYT SE LOPPUAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jiihaa ja leffa sen kun paraneeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Välikertomus leffasta: isi muuttu lumiukoksi ja ja aika hurjaa, täytyy mennä jatkaa...jihaa
DVD:ltä kattelin leffaa: hei, siäni on lumiukkoAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:NYT SE LOPPUAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jiihaa ja leffa sen kun paraneeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Välikertomus leffasta: isi muuttu lumiukoksi ja ja aika hurjaa, täytyy mennä jatkaa...jihaa
mikä leffa?
sillon kun myö koiran hankintaa suunniteltiin sheltti oli yks vaihtoehto,ne on sulosii.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
Ihana rotu, mutta aika herkkävatsainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meilläkin on ollut sheltti. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
Niin on ja luonne on tosi hieno :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sillon kun myö koiran hankintaa suunniteltiin sheltti oli yks vaihtoehto,ne on sulosii.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
Ja meidän karvanaama oli ihan täysi umpiluupää. :heart: Pelkäsi lampaita enemmän kuin mitään mutta paimenvietti oli niin kova että piti päästä lehmiä paimentamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihana rotu, mutta aika herkkävatsainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meilläkin on ollut sheltti. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
Meilläkin on hirvee jäärä ja kova paimentamaan, sitten pelkää imuria ja menee lasten syliin selälleen nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meidän karvanaama oli ihan täysi umpiluupää. :heart: Pelkäsi lampaita enemmän kuin mitään mutta paimenvietti oli niin kova että piti päästä lehmiä paimentamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihana rotu, mutta aika herkkävatsainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meilläkin on ollut sheltti. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Shetlanninlammaskoira :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkälainen karvakasa siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku kukaan ei huomanna ja sitten kun huamas niin ehän mä voinut heti näyttää leppymystä, ettei luultais pehmoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tulin vaan toivottamaan hyvää yötä! Olin tuolla ukon kanssa "kiehnäämässä"
Pitäkää ketjustamme hyvä huoli
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tulin vaan toivottamaan hyvää yötä! Olin tuolla ukon kanssa "kiehnäämässä"
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meijen koira on höhlä.mies kattoo silminnäkijää ja sielt kuulu joku hirven kiimahuuto tai jotai,ni koira katto telkkuu ja haukahti.sitä pitää yrittää ymmärtää,ku sil on juoksu justiinsa. :heart:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tulin vaan toivottamaan hyvää yötä! Olin tuolla ukon kanssa "kiehnäämässä"
No oottepa aika outoja1 Keskenkasvuisia, minä, minä1Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No mulle tapahtuu usein niin ja joskus ihan harmittaa kun on käyttänyt aikaa ja vaivaa keksiessään tooosi hauskan viestin + eikä sovi unohtaa että saatan viä väsyneenä nauraa veet silmissä omalle kaskulle...sitten kukaan ei naurakaan sille. Vähänkö potuttaa |O :'( :headwall: :saint: