Alkuperäinen kirjoittaja agnostikko:No oottepa aika outoja1 Keskenkasvuisia, minä, minä1Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No mulle tapahtuu usein niin ja joskus ihan harmittaa kun on käyttänyt aikaa ja vaivaa keksiessään tooosi hauskan viestin + eikä sovi unohtaa että saatan viä väsyneenä nauraa veet silmissä omalle kaskulle...sitten kukaan ei naurakaan sille. Vähänkö potuttaa |O :'( :headwall: :saint:
Jaa, ei kiinnosta ketään vai |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:NYT SE LOPPUAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jiihaa ja leffa sen kun paraneeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Välikertomus leffasta: isi muuttu lumiukoksi ja ja aika hurjaa, täytyy mennä jatkaa...jihaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jaa, ei kiinnosta ketään vai |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:NYT SE LOPPUAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jiihaa ja leffa sen kun paraneeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Välikertomus leffasta: isi muuttu lumiukoksi ja ja aika hurjaa, täytyy mennä jatkaa...jihaa
Mä meen sitten nukkumaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
Niinniin, käännä nyt viä sitä veistäkin haavassa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
miul on alavatsa ja alaselkä ihan sika kipeet aina,onneks miul just loppu.
Ei se riitä |O . Olis pitänyt kysyä leffan juoni, päähenkilöt, sivuhenkilöt, tuottaja, kirjoittaja, puvustaja, meikkaaja....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jaa, ei kiinnosta ketään vai |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:NYT SE LOPPUAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jiihaa ja leffa sen kun paraneeAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Välikertomus leffasta: isi muuttu lumiukoksi ja ja aika hurjaa, täytyy mennä jatkaa...jihaa
Mä meen sitten nukkumaan...
mitä sie taas höpäjät ettei muka kiinnosta,miehän tiedustelin leffan nimeekin...siehän se et näytä pitävän miuta minään... :'( |O
Juu ei mitään ja no hard feelings ja halataan kun tavataan? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sori...
Varaudu huomenna hyvään vitsiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
miul on alavatsa ja alaselkä ihan sika kipeet aina,onneks miul just loppu.
Jaa, mää vaiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikku-lumikko sie oot niin vaativa tapaus.
No eihän tuollasta jaksa kysellä erkkikään ja mitä sitä enää kysymään kun siehän laitoit noi kysymykset tuohon, nyt voit sitten vastatakin niihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei se riitä |O . Olis pitänyt kysyä leffan juoni, päähenkilöt, sivuhenkilöt, tuottaja, kirjoittaja, puvustaja, meikkaaja....
Laki sanoo näin: Naisen ollessa menkoissaan, häntä ei saa naurattaa, muuten tulee turpiin ja iso itku :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Varaudu huomenna hyvään vitsiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
No, no, en kerro enää |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No eihän tuollasta jaksa kysellä erkkikään ja mitä sitä enää kysymään kun siehän laitoit noi kysymykset tuohon, nyt voit sitten vastatakin niihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei se riitä |O . Olis pitänyt kysyä leffan juoni, päähenkilöt, sivuhenkilöt, tuottaja, kirjoittaja, puvustaja, meikkaaja....
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Laki sanoo näin: Naisen ollessa menkoissaan, häntä ei saa naurattaa, muuten tulee turpiin ja iso itku :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Varaudu huomenna hyvään vitsiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Huomenna ei parane lueskella tätä ketjua liikaa, ettei naurata Menkkojen aikana nimittäin alamaha tulee ihan hirveen kipeeksi...siis ainakin miulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Hyi että, alkoi yököttämään :x :x :x :x :x :x Lisäksi juilii menkkamaisesti oikealle puolelle, siis ja mulla nää on selkeet kuukautisoireet |O |O Varmaan tänäyönä alkaa
Huomenna kerrot |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No, no, en kerro enää |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:No eihän tuollasta jaksa kysellä erkkikään ja mitä sitä enää kysymään kun siehän laitoit noi kysymykset tuohon, nyt voit sitten vastatakin niihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei se riitä |O . Olis pitänyt kysyä leffan juoni, päähenkilöt, sivuhenkilöt, tuottaja, kirjoittaja, puvustaja, meikkaaja....