Jokos te annatte mulle luvan päättää tää ketju, siis silleen niinku ihan nätisti ja kivuttomasti
EI |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Jokos te annatte mulle luvan päättää tää ketju, siis silleen niinku ihan nätisti ja kivuttomasti
HUI, eläs huuda kun mä silleen ihan niinku vaan varovaisesti ajattelin kysäistäAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:EI |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Jokos te annatte mulle luvan päättää tää ketju, siis silleen niinku ihan nätisti ja kivuttomasti
No, entäs huomen illallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä jo säikähdin ettei täältä pääsekkään nukkumaan. Ei tätä saa nyt vielä tappaa
Ei pysty... meillä on vielä ketjuntappajien pikkujoulut pitämättäAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No, entäs huomen illallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä jo säikähdin ettei täältä pääsekkään nukkumaan. Ei tätä saa nyt vielä tappaa
Ookkei, sen jälkeen sittenAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ei pysty... meillä on vielä ketjuntappajien pikkujoulut pitämättäAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No, entäs huomen illallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä jo säikähdin ettei täältä pääsekkään nukkumaan. Ei tätä saa nyt vielä tappaa
Ethän sä mitään häiritse...Tuut mukaan pippaloihinAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ookkei, sen jälkeen sittenAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ei pysty... meillä on vielä ketjuntappajien pikkujoulut pitämättäAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No, entäs huomen illallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä jo säikähdin ettei täältä pääsekkään nukkumaan. Ei tätä saa nyt vielä tappaa
Sori häiriö *pinkoo hippulat vinkuen nurkkaan*
hmmm, tartteis kai sit lähtee ettiin jotkut kivat vetimetAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ethän sä mitään häiritse...Tuut mukaan pippaloihinAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ookkei, sen jälkeen sittenAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ei pysty... meillä on vielä ketjuntappajien pikkujoulut pitämättäAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No, entäs huomen illallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä jo säikähdin ettei täältä pääsekkään nukkumaan. Ei tätä saa nyt vielä tappaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kyllä noissa vermeissä ihan tappo meininki on
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:hmmm, tartteis kai sit lähtee ettiin jotkut kivat vetimetAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ethän sä mitään häiritse...Tuut mukaan pippaloihinAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ookkei, sen jälkeen sittenAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Ei pysty... meillä on vielä ketjuntappajien pikkujoulut pitämättäAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:No, entäs huomen illallaAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mä jo säikähdin ettei täältä pääsekkään nukkumaan. Ei tätä saa nyt vielä tappaa
NO mut sehän sujuu, eikä ollenkaan ykstoikkoistakaanAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: