Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Hämis on number one B)Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:paitsi et pätmäni on ykkönen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Pihalla sataa lunta
eikä sada,huijari.
Nopia kaveri toi hämis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Hämis on number one B)Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:paitsi et pätmäni on ykkönen :xmas:
tartteis miun sit vissii hommata uudet lasit,ei sada kun ikkunasta kattoo ulos oon vieläkin sitä mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Pihalla sataa lunta
eikä sada,huijari.
Sataapas |O ja nyt tulee päänkokoisia palloja...melkein :saint:
turhaa yrität kohta ois koko sivu täys suu levällää olevia naamoja,en lähe mukaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
:xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:turhaa yrität kohta ois koko sivu täys suu levällää olevia naamoja,en lähe mukaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:turhaa yrität kohta ois koko sivu täys suu levällää olevia naamoja,en lähe mukaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:turhaa yrität kohta ois koko sivu täys suu levällää olevia naamoja,en lähe mukaan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
miust alkaa tuntumaa et sie kaivat verta nenästäs pikkuhiljaa.(empäs laitakkaa mittää hymiöö perää.heh)
Ei kiitos!!! Eiköhän se perseflunssa riittänyt mulle.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie voin lahjottaa vähän juoksevampaa........
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no niin ja tähän on hyvä lopettaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ei kiitos!!! Eiköhän se perseflunssa riittänyt mulle.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie voin lahjottaa vähän juoksevampaa........
B)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no niin ja tähän on hyvä lopettaa!!!
Mistä sä niin päättelet?