hei kamooooon...se olen minä joten luovuttakaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
niin varmaa,mie tän voitin. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hei kamooooon...se olen minä joten luovuttakaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Minäpäs! |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:hei kamooooon...se olen minä joten luovuttakaa |OAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Nii-in, kerrankin sitä toivoo olevansa viimeinen ja sitten ei anneta sitä iloaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Käy |O Luulin että mun edellinen viesti voitti, mutta eiii täällähän oli miljuuna uutta viestiäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
käyks hermoo?
niihä miekii luulin että voitin.on se kumma ettei ihmisen anneta olla viimenen edes joskus.
kyllä tää varmaan on mie en ainakaan meinaa luovuttaa,enkä usko että kukaan muukaan.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:onkohan tää ketju vielä ensvuonnakin..
Ei ole, koska minä sanon sen viimeisen sanan ja se menee näin:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kyllä tää varmaan on mie en ainakaan meinaa luovuttaa,enkä usko että kukaan muukaan.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:onkohan tää ketju vielä ensvuonnakin..