höpö,höpö paas yrittäen uudestaa.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä kirjoitan NIIIN usein ketjuntappoviestejä, että kun nyt kerran ekan kerran tähänkin ketjuun jotain kirjoitan, niin tää voikin loppua tähäN
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
eiks mul oo kiva uus tyyli?
sie oot sitte kaunis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Kuules Johnny *halii ja kirkuu hysteerisena* tuu sä mieluummin *Lisää kirkumista ja nyt astuu itkukin kuvioon* tänneeeeeeee!!!! *napsii kuvia ja huokailee ja kuvittelee olevansa Deppin ykkösfani* Mä leivon sulle munkkeja ja pipareita *juoksee pakoon lähtenyttä deppiä kiinni* Eiku siis *läähättää kun kuntokin on mitä on* ihan tosi, tuu mun luo *rykii ja oksentaa Johnnyn jaloille ja hikoilee armottomasti* mä oon ihana, PLIIIIIDE!!!!! JOHNNNYYYYYYYYYYYY, älä jätä muaaaaaa!! Sä et tiedä mitä menetät!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kuules Johnny *halii ja kirkuu hysteerisena* tuu sä mieluummin *Lisää kirkumista ja nyt astuu itkukin kuvioon* tänneeeeeeee!!!! *napsii kuvia ja huokailee ja kuvittelee olevansa Deppin ykkösfani* Mä leivon sulle munkkeja ja pipareita *juoksee pakoon lähtenyttä deppiä kiinni* Eiku siis *läähättää kun kuntokin on mitä on* ihan tosi, tuu mun luo *rykii ja oksentaa Johnnyn jaloille ja hikoilee armottomasti* mä oon ihana, PLIIIIIDE!!!!! JOHNNNYYYYYYYYYYYY, älä jätä muaaaaaa!! Sä et tiedä mitä menetät!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
*juoksee pakoon poliisia ja valkopaitaisia**samaan aikaan depp juoksee eri suuntaan*