TheUnforgiven
miten mä saan noita kuvia liikkumaaan!!!! |O |O mä en saa..heti kun laitan tähän niin ne ei liiikuuu
meilläpä kävikin aikasemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave: Meilläkin kävi jo nukkumatti
sama mulla. mä en tajuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miten mä saan noita kuvia liikkumaaan!!!! |O |O mä en saa..heti kun laitan tähän niin ne ei liiikuuu
tietenkin me tultiinAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kivaa, te tulitte
nii alkakaa kertomaan meille..tai me räjäytetään koko ketju! tipsukan kanssa!!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:sama mulla. mä en tajuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miten mä saan noita kuvia liikkumaaan!!!! |O |O mä en saa..heti kun laitan tähän niin ne ei liiikuuu
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:nii alkakaa kertomaan meille..tai me räjäytetään koko ketju! tipsukan kanssa!!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:sama mulla. mä en tajuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miten mä saan noita kuvia liikkumaaan!!!! |O |O mä en saa..heti kun laitan tähän niin ne ei liiikuuu
Nii |O |O hihAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:nii alkakaa kertomaan meille..tai me räjäytetään koko ketju! tipsukan kanssa!!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:sama mulla. mä en tajuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miten mä saan noita kuvia liikkumaaan!!!! |O |O mä en saa..heti kun laitan tähän niin ne ei liiikuuu
:kieh: :kieh: tiedäthännnnnnn!!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:nii alkakaa kertomaan meille..tai me räjäytetään koko ketju! tipsukan kanssa!!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:sama mulla. mä en tajuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miten mä saan noita kuvia liikkumaaan!!!! |O |O mä en saa..heti kun laitan tähän niin ne ei liiikuuuen mää vaan tiedä
no johan on juoksua..tuo on kun jostain hidastetusta leffasta..!Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
entäs jos me pihdataan sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Hey, jos teillä muilla on jo nukkmatti käynyt, niin päästäkä se meillekkin jo, jookosta.
Äh, kun meillä on matin kanssa niin mukava juttutuokio juuri... ja kaakaota ja pipareita voi mennä viä vähän aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Hey, jos teillä muilla on jo nukkmatti käynyt, niin päästäkä se meillekkin jo, jookosta.
Noku ''lihas'' painaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no johan on juoksua..tuo on kun jostain hidastetusta leffasta..!Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
kerroppas nyt kukkaseni että miten noita liikkuvia kuvia saa tänne..Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
:kieh: selityksen makuaAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Noku ''lihas'' painaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no johan on juoksua..tuo on kun jostain hidastetusta leffasta..!Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2: