TheUnforgiven
no ihan kun kuvan oisit koittanut laittaa siihe..en tiijä..tuu ny mun kaa meseeAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:no mitä siin ois pitäny näkyä
no ihan kun kuvan oisit koittanut laittaa siihe..en tiijä..tuu ny mun kaa meseeAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:no mitä siin ois pitäny näkyä
Oon käyny. Heti aamullaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O
toivottavasti oot jo nyt käyny huussissa tai sit siul on ihan tolkuton rakko.muuten voi käydä myö näin.
julmettu mies! mä en uskalla kyllä yksin mitää kattoa..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kaiken lisäksi mies jätti mut yksin kattomaan ja meni nukkumaan . Totes kyllä makkarin ovelta, et oikeinko tosissas muka meinaat yksin uskaltaa kattoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..huiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:julmettu mies! mä en uskalla kyllä yksin mitää kattoa..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kaiken lisäksi mies jätti mut yksin kattomaan ja meni nukkumaan . Totes kyllä makkarin ovelta, et oikeinko tosissas muka meinaat yksin uskaltaa kattoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..huiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O
mä voin kuvitella kun hyppäät oikeenAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:julmettu mies! mä en uskalla kyllä yksin mitää kattoa..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kaiken lisäksi mies jätti mut yksin kattomaan ja meni nukkumaan . Totes kyllä makkarin ovelta, et oikeinko tosissas muka meinaat yksin uskaltaa kattoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..huiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O
Niinpä . Mun piti vielä valot sammuttaa ton elokuvan jälkeen ja juosta sänkyyn peittojen alle piiloon
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:x :x hyi helkkari..mistä sä tän bongasit..Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
no ei ole kiitos vaan..löydätkö mitään noiden kahden välistä??Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ei vaan laskettelemaan! B)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mää haluun lunta, et pääsis pulkkamäkeen =)
Vauvalla oli asiaa kansAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:2jmn mm|zm mhhhbb uh
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Vauvalla oli asiaa kansAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:2jmn mm|zm mhhhbb uh
.,,iilk.zxojkåtnAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Vauvalla oli asiaa kansAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:2jmn mm|zm mhhhbb uh
terkkuja vauvalle.
...okei...(hää tääl pyörittää silmiään ja jää miettimään.)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:.,,iilk.zxojkåtnAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Vauvalla oli asiaa kansAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:2jmn mm|zm mhhhbb uh
terkkuja vauvalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:...okei...(hää tääl pyörittää silmiään ja jää miettimään.)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:.,,iilk.zxojkåtnAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Vauvalla oli asiaa kansAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:2jmn mm|zm mhhhbb uh
terkkuja vauvalle.
Hämis on number one B)Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:paitsi et pätmäni on ykkönen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Hämis on number one B)Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:paitsi et pätmäni on ykkönen :xmas: