helou!onpa mukava kun ootte jaksanu jatkaa tätä ketjua jotta minä voin sitten saapua ja lopettaa sen... kiitos ja kumarrus!
*nipistää kumarrettua pakaraa*Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:helou!onpa mukava kun ootte jaksanu jatkaa tätä ketjua jotta minä voin sitten saapua ja lopettaa sen... kiitos ja kumarrus!
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:ai kauhee,hetikö sitä kourimaan aletaan! (oon oikeesti vaan mielissään,senku nipistelet mullon hyvät perät )
Tykkäät kuitenki!Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2::xAlkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Mä ottaisin tämän milloin vain!
se on tosi ku vesi...ehkä...Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:ai kauhee,hetikö sitä kourimaan aletaan! (oon oikeesti vaan mielissään,senku nipistelet mullon hyvät perät )
UskotaanAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:se on tosi ku vesi...ehkä...Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:ai kauhee,hetikö sitä kourimaan aletaan! (oon oikeesti vaan mielissään,senku nipistelet mullon hyvät perät )
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: