on se kiva kun jotkut saa tollasii..meidän pirkuleen katit terottais kynsiä noihinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Juu. Täällä taas. Piti käydä ostamassa jouluvaloja Askosta.
Noita valkoisia ostin.
Tarjoaa räkärättejä...vieläpä käyttämättömiä!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon ehkä nukkunu jotain kolme tuntia viime yönä,kun taas vaihteeks yläosasto on niin jumissa että ei saanu nukuttuu.taitaa myös flunssa olla palailemassa takasin,kurkku on kipee,tirskuttaa,nokka vuotaa...........VOI VEE! |O
Meillä kyllä taapero saattaa kyetä samaan kuin kissat. :/Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:on se kiva kun jotkut saa tollasii..meidän pirkuleen katit terottais kynsiä noihinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Juu. Täällä taas. Piti käydä ostamassa jouluvaloja Askosta.
Noita valkoisia ostin.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihania valoja.muuten aattelin siuta viimeyönä noin kahen aikoihin.ei mitään sellasia aatoksia (hyi,hyi...hehheh) vaan kun jumitti niska-hartia-osastoa niin vietävästi eikä saanu nukuttua ja sillon myös useesti menee maha sekasin (jostain kumman syystä),ni tuli mieleen vaan siun kakkatauti.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meillä kyllä taapero saattaa kyetä samaan kuin kissat. :/Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:on se kiva kun jotkut saa tollasii..meidän pirkuleen katit terottais kynsiä noihinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Juu. Täällä taas. Piti käydä ostamassa jouluvaloja Askosta.
Noita valkoisia ostin.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tarjoaa räkärättejä...vieläpä käyttämättömiä!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon ehkä nukkunu jotain kolme tuntia viime yönä,kun taas vaihteeks yläosasto on niin jumissa että ei saanu nukuttuu.taitaa myös flunssa olla palailemassa takasin,kurkku on kipee,tirskuttaa,nokka vuotaa...........VOI VEE! |O
voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..huiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:loppuuuuuuu
ellukka mitä sä sekoilet? ei tossa mitäään näy
nyt
Kaiken lisäksi mies jätti mut yksin kattomaan ja meni nukkumaan . Totes kyllä makkarin ovelta, et oikeinko tosissas muka meinaat yksin uskaltaa kattoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..huiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku |O