Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
mie oon ehkä nukkunu jotain kolme tuntia viime yönä,kun taas vaihteeks yläosasto on niin jumissa että ei saanu nukuttuu.taitaa myös flunssa olla palailemassa takasin,kurkku on kipee,tirskuttaa,nokka vuotaa...........VOI VEE! |O

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie oon ehkä nukkunu jotain kolme tuntia viime yönä,kun taas vaihteeks yläosasto on niin jumissa että ei saanu nukuttuu.taitaa myös flunssa olla palailemassa takasin,kurkku on kipee,tirskuttaa,nokka vuotaa...........VOI VEE! |O
Tarjoaa räkärättejä...vieläpä käyttämättömiä!! :D

ihania valoja.muuten aattelin siuta viimeyönä noin kahen aikoihin.ei mitään sellasia aatoksia (hyi,hyi...hehheh) vaan kun jumitti niska-hartia-osastoa niin vietävästi eikä saanu nukuttua ja sillon myös useesti menee maha sekasin (jostain kumman syystä),ni tuli mieleen vaan siun kakkatauti. :D

ihania valoja.muuten aattelin siuta viimeyönä noin kahen aikoihin.ei mitään sellasia aatoksia (hyi,hyi...hehheh) vaan kun jumitti niska-hartia-osastoa niin vietävästi eikä saanu nukuttua ja sillon myös useesti menee maha sekasin (jostain kumman syystä),ni tuli mieleen vaan siun kakkatauti. :D
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Juu. Täällä taas. Piti käydä ostamassa jouluvaloja Askosta.
Noita valkoisia ostin.
on se kiva kun jotkut saa tollasii..meidän pirkuleen katit terottais kynsiä noihin :(
Meillä kyllä taapero saattaa kyetä samaan kuin kissat. :/

juu no likka lähtee kohta konttaamaan että saas nähdä miten tuon joulukuusen laita

Tarjoaa räkärättejä...vieläpä käyttämättömiä!! :D

kiitos!

Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku :eek: |O

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Mä en nukkunut viimeyönä, kun piti sittenkin puolella silmällä töllätä sitä kolmosen leffaa. Pissahätäkin oli, mut en uskaltanut mennä vessaan...siel olis kuitenkin lavuaarin pohjalta tai peilistä lurkkinut joku :eek: |O
:LOL: :LOL: voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..hui :eek:

toivottavasti oot jo nyt käyny huussissa tai sit siul on ihan tolkuton rakko.muuten voi käydä myö näin.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:LOL: :LOL: voi pikku lumppari..mä katoin mut oli niin jännä että ihan sohvalle nukahdin..eriasia seoli sillon kun leffa tuli ja kävin elokuvissa kattomassa..hui :eek:
Kaiken lisäksi mies jätti mut yksin kattomaan ja meni nukkumaan :eek: . Totes kyllä makkarin ovelta, et oikeinko tosissas muka meinaat yksin uskaltaa kattoa :kieh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä