kirjekavereita...

  • Viestiketjun aloittaja kynä sauhuten
  • Ensimmäinen viesti
kynä sauhuten
Täällä olis 30-kymppinen kolmen lapsen äiti vailla kirjeystäviä. Minulla on viisi- ja kolmevuotiaat tytöt ja neljän kuukauden ikäinen poika. Olísi mukava vaihtaa ajatuksia arjesta, lapsista, ihan mistä vaan. Vastaathan tälle palstalle, niin kirjoitan sitten sinulle!
 
Oon kans kolmekymppinen kolmen lapsen äiti,meillä on 7- ja 4-vuotiaat pojat (molemmat täyttää vuosia vielä tänä vuonna) ja tyttö,joka täyttää parin viikon päästä 3 vuotta.Asutaan maalla ja meillä on lypsykarjaa.Lisäksi ruokittaviin kuuluu kissat ja koirat,kumpiakin kaks kappaletta....Jos kiinnostaa tutustua,niin laita enemmän infoa itestäs mulle vaikka sähköpostilla,niin vaihdetaan osotteita ja sovitaan,kumpi kirjottaa ensin...

 
mirkku e
T äällä olis kans 30 v yhden lapsen äiti ,asun raisiossa,perheeseen kuuluu mies vm 77 olis kiva saada ystäviä muista äideistä joten jään odottelemaan postia . tässä olis osoite
 
mirkku e
Täällä olis 30 -v yhden lapsen äiti asun raisiossa ,perheeseen kuuluu myös mies vm 77 toivon että saan muista äideiistä ystäviä tässä olis osoite. kapponkatu 23 as31 21210 raisio
 
ämppyli
Täällä ois 37-vuotias 2 pojan (1v2kkja 9v7kk) äiti. Uudestakaupungista. Tykkään kirjoitella etanapostia. Jos joku kiinnostui niin laitatko viestiä tulemaan niin vaihdetaan etanapostiosoitteita.
rsaar@suomi24.fi
 
Moikka!
Uudet kirjekaverit kelpaa aina!
Olen 34-vuotias 4 lapsen äiti Hämeestä. Lapset ovat 16v. poika, 14v.tyttö, kohta 5v.tyttö ja 4kk poika.
Mulle voi laittaa yksityisviestiä jos kiinnostaa, kun en viitsi laittaa sähkäriäni tähän (siinä on mun koko nimi...).
 
Pitkäaikainen ystävä
Minulle ovat myös uudet kirjeystävät aina tervetulleita!!! Olen naimisissa oleva 4 lapsen äiti Pohjois-Karjalasta. Olen 38.v.Os. supernova65@suomi24.fi
 
Täällä on 34-vuotias yhden lapsen(tyttö n. 1v 4kk)koti äiti.
Uudet kirje/meili kaverit ovat tervetulleita.
Asun Itä-Suomessa mutta ympäri Suomea odottelen postianne! =)
Vaihdetaan sähkö postin kautta osoitteita.
mami.70@suomi24.fi

 
kirjekavereita
Täällä olis 31-v raisiolaisäiti yhden lapsen äiti,perheeseen kuuluu myös mies vm 77 ja gerbiili haluaisin ystäviä muista äideistä joten jään odottelemaan kirjeitä muilta äideiltä, tässä olis osoite kapponkatu 23 as31 21210 raisio
 
kirjekavereita
Täällä olis raisiolainen yksivuotiaan pojan äiti,joka kaipailis uusia ystäviä muista äideistä joten jään odotteleen kirjeitä: tässä olis osoite : Kapponkatu 23 as31 21210 Raisio ikä on 31v
 
katja68
Täällä 36-vuotias äiti-ihminen (toistaiseksi kotiäiti) haluaisi kirjoitella "vanhanajankirjeitä". Toivon ajatustenvaihtoa kaikista maailman asioista ja arjen kiemuroistakin, en kuitenkaan jaksa pelkkää vaippa-keskustelua, kuten varmaan ei moni muukaan joka täällä kirjeystävää hakee. =-D
Olen naimisissa, meillä 3 ipanaa - poikia kaikki. Asustellaan Turun lähistöllä. Harrastuksena & työnäkin tällä hetkellä kaikki kotiin liittyvä...(vau, varmasti herättää mielenkiintoa!!! ;-DDDD)
Kaikki saavat kirjoittaa - mieluusti!!! Ja lupaan vastata kaikille.
Osoitteen saa sähköpostitse: kaniko@luukku.com
 
Ilenna

Eihän tämä "sivu" suoranaisesti sun ollut, mutta herätit mielenkiintoni.
Meillä vois olla jaettavaa ja pohdittavaa kirjeitse - meilein, tai miten vain, sillä parin murkun äiti olen minäkin.
Leikin huumaakin tän katon alta löytyy ja parisuhde onhan siinäkin purtavaa, joten kirjoiteltavaa olisi.
Mikäli kiinnostaa,
niin meilaa ilenna64@suomi24.fi
osoitteeseen

Muutkin murkkuäidit kirjoitelkaa, naputelkaa viesti
jos kirjeseura kiinnostaa
 
Neljän äiti -66
Olen Turun seudulla asustava työssä käyvä äiti. Kotoa löytyy aviomies sekä tytöt 13v ja 15v ja pojat 2,5v ja 3,5v. Jos haluat kirjoitella, laita meiliä, niin ilmoittelen sitten kotiosoitteeni. ankau@dnainternet.net
 
Hei, olen kolmen lapsen 28v äiti. Perheeseen kuuluu 5 ja 3v tytöt ja 5 viikkoinen poika. Olen innokas kirjeiden kirjoittaja, sähköpostia käytän harvemmin. osoiteet ovat: veerdi@jippii.fi tai etanapostiin; myllymäenkatu 5 d 29 15240 Lahti. Talviterveisin Nea
 

Yhteistyössä