Kinkkinen kysymys!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ootte mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ootte mieltä

Vieras
Pettämisestä. Jos minä annan miehelleni luvan suudella Pirjoa niin että itse olen paikalla ja näen sen, niin onko väärin, että mieheni menee ja suutelee Pirjoa myöhemmin sama iltana? Minun näkemättäni ja tietämättäni? Jos olen antanut luvan vain sille yhdelle kerralle silmieni alla? Onko se pettämistä, jos kerran tekoon olen luvan antanut aiemmin?

Kysymys on retorinen.

no se että mies suutelee pirjoa silmiesi alla on ok. ei sen jälkeen ole enää ok. kaikki mitä on yhdessä sovittu ja "lupa" saatu saa tehdä, mutta heti kun se menee siihen että tehdään selän takana ei ole enää ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no juu, mutta jos tekee ihan sitä samaa mille luvan olen antanutkin?? kuten sanoin kysymys on retorinen eli tätä ei ole oikeasti tapahtunut.

sit pitää sopia tarkempaan. joko mies saa suudella sen jälkeen tai ei saa suudella. yhdessähän teidän se pitäisi päättää. joka tapauksessa tuossa lähtään vaarallisille vesille. keskustelkaa asia tarkasti etukäteen ettei tule sit jälkipuinteja.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
no se että mies suutelee pirjoa silmiesi alla on ok. ei sen jälkeen ole enää ok. kaikki mitä on yhdessä sovittu ja "lupa" saatu saa tehdä, mutta heti kun se menee siihen että tehdään selän takana ei ole enää ok.

Näin.

Me ollaan mieheni kans harrastetu parinvaihtoa ja kimppaa, mutta molemmille peli on sen suhteen selvä, että mitään ei tapahdu selän takana tai se on jo petätmistä.

ai. mä oon kyl eri mieltä. Jos sä oot antanut luvan niin ihan samahan se on missä se sitä Pirjon kans tekee sun nähden vai ei. Älä anna lupaa jos et sitä kestä.