Kilttimiehen kälyn tietokone on yrittänyt nettiin omin luvin viime yönä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On se jännä, miten just kilttilässä sattuu ja tapahtuu... Voisit kilttis jo lopettaa näiden typerien satujen kirjoittelun. Valitettavasti joku vielä uskoo nää jutut... Herätkää pahvit. Nää on pelkkää keksittyä tarinaa. Peräkamaripojan päiväunia.
 
vierailija
On se jännä, miten just kilttilässä sattuu ja tapahtuu... Voisit kilttis jo lopettaa näiden typerien satujen kirjoittelun. Valitettavasti joku vielä uskoo nää jutut... Herätkää pahvit. Nää on pelkkää keksittyä tarinaa. Peräkamaripojan päiväunia.
Hei, vaihtoehtona ketjuissa on haukkuu sannaa..
Ja joku sutkii vielä tilastoja nostamalla vanhoja ketjuja et mainostajat luulis täällä olevan kävilöitä.
 
vierailija
ihan sama, äijä heittää hyvää jerryä joka uppoaa palstalaisiin ku ksi lumeen
Kenelle uppoo, kenelle ei... ;) Mulle ei ole uponnut koko aikana. Heti haistaa, että tää on keksittyä tarinaa, vaikka täytyy myöntää, että hahmo nostaa joskus harvoin hyviäkin aiheita käsittelyyn. Mutta todella ällistyttää, miten moni täällä uskoo kaiken mitä kirjotetaan. Jo ala-asteella nykyään opetetaan, että kaikki netissä oleva ei ole totta ja asioihin kannattaa suhtautua kriittisesti.

P.S. Mistä tiedät, että hahmon takana on mies? Voihan se olla nainenkin tai jonkun muun sukupuolinen tai vaikka tekoäly.
 
Kenelle uppoo, kenelle ei... ;) Mulle ei ole uponnut koko aikana. Heti haistaa, että tää on keksittyä tarinaa, vaikka täytyy myöntää, että hahmo nostaa joskus harvoin hyviäkin aiheita käsittelyyn. Mutta todella ällistyttää, miten moni täällä uskoo kaiken mitä kirjotetaan. Jo ala-asteella nykyään opetetaan, että kaikki netissä oleva ei ole totta ja asioihin kannattaa suhtautua kriittisesti.

P.S. Mistä tiedät, että hahmon takana on mies? Voihan se olla nainenkin tai jonkun muun sukupuolinen tai vaikka tekoäly.
joo, voi olla tosiaan nainenkin koska vaikuttaa aika tosikolta ja kirjoittaa vain omissa ketjuissaan
 
vierailija
Selvisi varmuudella että trojalainen on saastuttanut koneen. Tällaista tapahtuu mutta taitaa olla mahdotonta selvittää mistä se on tullut. On voinut tulla usb-tikun mukana tai yliopiston wifi-verkosta.
 
vierailija
Muuten edes yliopiston Eduroam-verkko ei ole idioottivarma. Sen käyttöä valvotaan mutta kyllä joku oli onnistunut tekemään väärennetyn tukiaseman kun itse olin opiskelija.
 

Yhteistyössä