Kilttimiehen kälyn tietokone on yrittänyt nettiin omin luvin viime yönä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kone on käynnistänyt itse itsensä ja kirjautunut talon wifi-verkkoon yrittäen nettiin mutta se on meillä erikseen estetty tuohon aikaan. Tätä jatkui lokin mukaan 2:30 ja 4:45 välisenä aikana. Sen jälkeen kone sammutti itse itsensä. Kyse on siis ns. siviilitietokoneesta eikä sillä millä hän tekee ns. chattityötä. Mikä tuossa voi olla?
 
Kone on käynnistänyt itse itsensä ja kirjautunut talon wifi-verkkoon yrittäen nettiin mutta se on meillä erikseen estetty tuohon aikaan. Tätä jatkui lokin mukaan 2:30 ja 4:45 välisenä aikana. Sen jälkeen kone sammutti itse itsensä. Kyse on siis ns. siviilitietokoneesta eikä sillä millä hän tekee ns. chattityötä. Mikä tuossa voi olla?
se kävi hakee jonku päivityksen
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Kone on käynnistänyt itse itsensä ja kirjautunut talon wifi-verkkoon yrittäen nettiin mutta se on meillä erikseen estetty tuohon aikaan. Tätä jatkui lokin mukaan 2:30 ja 4:45 välisenä aikana. Sen jälkeen kone sammutti itse itsensä. Kyse on siis ns. siviilitietokoneesta eikä sillä millä hän tekee ns. chattityötä. Mikä tuossa voi olla?
Minkä helvetin takia aikuisilla ihmisillä on joku nettiesto yöllä
 
vierailija
Kannattaa ostaa uusi tietokone ja aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä. Vanhan koneen sisältö lekalla romuksi ja serriin. Kunnon virustorjuntaohjelmat ja kälylle kielto käydä epämääräisillä sivuilla.
 

Yhteistyössä