A
aap
Vieras
miten toi suositus voi olla noin paljon, 1703kcal? vai onko normaali. mihin se perustuu nyt koottuna 1209kcal ja sekin täytty nopsaan kun on karkkipäivä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mulla on pituutta 171 cm ja painoa 81 kg, suositus tällä hetkellä 1748 kcal.
En mä pidä sitä paljona koska en ole laihdutuskuurilla vaan tarkoitus elää tällaisilla syömisillä aina. Liikun useita kertoja viikossa ja se on huomioitu tuossa. Ei jaksa liikkua jos ei syö kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mulla on pituutta 171 cm ja painoa 81 kg, suositus tällä hetkellä 1748 kcal.
En mä pidä sitä paljona koska en ole laihdutuskuurilla vaan tarkoitus elää tällaisilla syömisillä aina. Liikun useita kertoja viikossa ja se on huomioitu tuossa. Ei jaksa liikkua jos ei syö kunnolla.
kiitos vastauksesta! minä n. 157cm paino 60,1kg ja pitäs pudottaa n 5 kiloa, tuntu että tuo 1703 on kauheesti. Näin viikonloppusin tulee vähän herkuteltua viikot menee nätisti!