Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:No tossa tapauksessa kyllä.Hysteerinen akka tulee kohti ja puree ja ties mitä tekee.Ties mitä ois lapselle siinä tilanteessa tehny!!
Hermostui siitä ettei isä päästänyt äitiä huoneeseen vauvan luo? Etkö itse hermostuisi jos miehesi päättäisi että sähän et nyt pääse lapsesi luo?
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:No tossa tapauksessa kyllä.Hysteerinen akka tulee kohti ja puree ja ties mitä tekee.Ties mitä ois lapselle siinä tilanteessa tehny!!
Hermostui siitä ettei isä päästänyt äitiä huoneeseen vauvan luo? Etkö itse hermostuisi jos miehesi päättäisi että sähän et nyt pääse lapsesi luo?
Alkuperäinen kirjoittaja Tota en ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
Kuinka vanha vauvasi nyt on? Onko miehesi tehnyt vastaavaa toiste? Ihan hullua ja suoraan sanoen kamalaa käytöstä mieheltäsi. Vauvan itkuun pitää vastata ja noin pienellä se itkun syy on melkein aina nälkä.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Tota en ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
Kuinka vanha vauvasi nyt on? Onko miehesi tehnyt vastaavaa toiste? Ihan hullua ja suoraan sanoen kamalaa käytöstä mieheltäsi. Vauvan itkuun pitää vastata ja noin pienellä se itkun syy on melkein aina nälkä.
Lapsi on nyt jo melkein 2v eikä tää oo toistunu, mut tää tapaus on jääny tonne takaraivoon, koska pelästyin silloin tosi paljon miehen käytöstä.. ja nyt tulossa toinen vauva, toivottavasti ei mitään vastaavaa tapahdu tällä kertaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tota en ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
Kuule kyllä mies teki ihan oikein, noin hysteeriselle äidille ei missään tapauksessa pidä vauvaa antaa. Tuollaiselta äidiltä pitäisi lapsi ottaa oikeastaan kokonaan pois!
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Tota en ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
Lapsi on nyt jo melkein 2v eikä tää oo toistunu, mut tää tapaus on jääny tonne takaraivoon, koska pelästyin silloin tosi paljon miehen käytöstä.. ja nyt tulossa toinen vauva, toivottavasti ei mitään vastaavaa tapahdu tällä kertaa..
Myös miehille lapsen syntymä voi olla hyvin stressaava tilanne. Juttelitteko miehen kanssa asiasta myöhemmin? Millä hän perusteli käyttäytymistään?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Tota en ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja m:Meidän vauva oli noin viikon ikänen, ku heräsin yöllä itkuun ja tajusin, et on miehen kanssa olohuonees. Menin sinne ja mies alko huutaan ja raivoon mulle, että en saa ottaa vauvaa sohvalta syliin enkä koskee!! Myös fyysisesti esti minua ja lopulta otti vauvan ja paineli takas makkariin. Jäin ihan avuttomana ja tietysti täysin typertyneenä miehen käytöksestä sohvalle... kunnes hän tuli tosi pian takas ja antoi vauvan mulle, että sain imettää!! mut mikä saa ihmisen tollasen raivon valtaan?? Eikä hän oo lainkaa väkivaltanen tms...
Myös miehille lapsen syntymä voi olla hyvin stressaava tilanne. Juttelitteko miehen kanssa asiasta myöhemmin? Millä hän perusteli käyttäytymistään?
pyysi anteeksi ja luulen, että väsymyksestä paljolti käytös johtui.. ja onhan se miehelle iso elämänmuutos tulla isäksi, ei se lapsen saaminen kosketa vain meitä äitejä...
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys.:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:No tossa tapauksessa kyllä.Hysteerinen akka tulee kohti ja puree ja ties mitä tekee.Ties mitä ois lapselle siinä tilanteessa tehny!!
Hienot sanavalinnat, mieheSI ja lapseSI.
Siinä vaiheessa kun minä alan purra miestäni, toivon kovasti että hän estää minua pääsemästä lapseMME luo.
Alkuperäinen kirjoittaja leijonaemo:Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:Leijonaemo, älä välitä noitten kirjoituksista, itse olen edelleen
sitä mieltä että silittelen lastani vaikka koko päivän jos siltä tuntuu,
eli jokaisella on ne omat tavat toimia, siinä nukkumaan menossakin
ja kyllähän se niin on että miks ihmees lasta huudatettava kun menee
nukkumaan, jos sen voi toisinkin tehdä?
Kiitos!
Tuntuu niin pahalta huomata, kuinka monet täällä puolustaa sitä, ettei lapsen tarpeisiin saa vastata. Äidille ei anneta lupaa lohduttaa ja silitellä lastaan.
Meillä yksi lapsi on aina nukahtanu itekseen, toinen vaatii pitempiä kuvioita, kuten silittelyä. Sitten nukahtaa aamuun saakka. En voi ymmärtää kuinka se voi olla jonkun mielestä väärin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Ikävä kyllä sun kannattais tehdä jotain itelles jos puret miestäs ja heittelet tavaroita. Riitoja tulee, etenkin lapsen kasvatuksesta, mutta.. toi on jo vähän kummallista.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ja jos joku kynsii ja puree päästäkseen lohduttamaan lastansa niin tuskin on menossa lasta satuttamaan :headwall: Vatipäät...