kiittämättömyys on maailman palkka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
mies lähti eilen viihteelle, ensin olin vähän pahoillani kun piti leffaa katsoa, mut toisaalta lähti hyvän ystävänsä kans jolla pieni lapsi eivätkä ole aikoihin olleet, siispä toivotin mukavaa iltaa. olen ollu niin sikiunessa et en ole ees heränny kun mies on tullu.
nousin, käytin koirat ulkona, hain lehden, keitin kahvia, paistoin kanamunaa, katoin pöytään ruisleivän ja leivänpäälliset, kylmää limua ja särkylääkkeen ;)
sit menin miehen luo, et huomenta, tuu aamupalalle. jotain se mörisi, mutta nousi kuitenkin. laahusti keittiöön, joi suoraan mehutölkistä (MÄ INHOAN SITÄ TAPAA ja nyt oli limut ja mehut pöydässäkin katettuna lasien kanssa..) en kuitenkaan sanonu mitään. mies otti ruisreikäleivän tasolta ja alko huutaa mulle et missä leipäveitsi on?! mä sanoin et oon tiskannu sen, et tiskikaapissa ja et tääl pöydäs olis valmiiks leikattua....... mies vaan paino kun myrskynmerkki pitkin keittiöö ja silpo sitä leipää. mä tuijotin sitä epäuskosena ja sanoin, et kuvittelin olevani ihana vaimo, mutta olis varmaan pitäny tulla vaan sinne makkariin riehuun ja huutaan ja repiä peittoo päältä ja imuroida ja mököttää. et ole paska jos haluat, mut turha odottaa toiste tällasta krapulapalvelua. sinne se jäi pupeltamaan aamiaistaan ja jätti viel kaikki vehkeet pöydälle odottamaan että minä ne sieltä korjaan koska minähän ne sinne katoinkin.
mä lähden NYT lenkille, ahdistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
liian hyvä palvelu tommoiselle.. oppinut jo liian hyvälle. lopeta paapominen.

no en tosiaan oo paaponu, nyt aattelin tehdä poikkeuksen kun itse heräsin niin hyvällä ja energisellä tuulella ja kuvittelin tartuttavani hyvän tuuleni muihinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
liian hyvä palvelu tommoiselle.. oppinut jo liian hyvälle. lopeta paapominen.

no en tosiaan oo paaponu, nyt aattelin tehdä poikkeuksen kun itse heräsin niin hyvällä ja energisellä tuulella ja kuvittelin tartuttavani hyvän tuuleni muihinkin.

Varmaan olit miehesi mielestä sitten ärsyttävän pirteä. :/

Yhteistyössä